יום שישי, 8 באפריל 2016

2 קלישאות שאנשים חושבים על אגרנים כפייתיים (ומה צריך לחשוב במקום)



רוב האנשים לא יודעים באמת מה קורה סביבם עד שהם מגלים שזה קרוב אליהם. מישהו מבני המשפחה שלהם מתחיל לאסוף חפצים אבל הם בטוחים שהסיבות לכך שונות לגמרי. זה נובע מחוסר ידע שלרוב גורם להם לעשות את הדברים הכי פחות נכונים.

קרה לכם? מכירים את זה? האם גם לכם יש סיפורים דומים של חברים או מכרים שלא ידעו לשים את האצבע נכון על בעיה של אגרנות כפייתית? במאמר שאני מציג כאן, אספק לכם 2 קלישאות שאנשים חושבים על אגרנים כפייתיים ומה באמת נהוג לחשוב. מוזמנים לקרוא, ליישם ואפילו לשתף עם אנשים שצריכים את זה.

אז כמו שהזכרתי, המון אנשים עושים את "שיעורי הבית" שלהם לא נכון ומאבחנים אגרנים כפייתיים ללא ידע וללא ניסיון. במאמר שלפניכם אצייד אתכם במידע נכון שיעזור לכם להשאיר את 2 הקלישאות הבאות הרבה מאחור והנה הן לפניכם:

אגרן אוסף כי הוא אוהב חפצים?

הטעות הנפוצה ביותר לחשוב שאגרן אוגר כי הוא מאוהב בחפצים שלו, זו טעות קריטית מכיוון שאם לא מבינים את המשמעות, לא יודעים את מקור הבעיה ובטח שלא יכולים לפתור ולעזור.

אז מה עושים בפועל?

קודם כל לומדים את הנושא באופן הנכון, לא מסיקים מסקנות והכי חשוב? מתייעצים עם גורמים שמבינים עניין ויכולים לספק לכם סימוכין לסיבת האגירה. כאמור, אגירה נובעת מהרבה סיבות, חלקן קשורות לאגירה מפחד לאבד, או אפילו טראומת ילדות וכד'. מכאן, שיהיה עליכם לברר לפני שאתם ניגשים לפתור את הבעיה.

אגרנות כפייתית גורמת סבל רק לאגרן

זו מחשבה מוטעית מכיוון שמי שבאמת סובל מהמצב הינם האחים, האחיות, ההורים ואפילו הילדים. הם לא ישנים בלילה, הם מפחדים שמשהו יקרה למי שהם אוהבים ומבחינת האגרן? זה די בסדר לאגור, הוא למשל מתחיל לחשוש שמישהו מתקרב לחפצים ומנסה להניע אותו מלהפסיק לאגור.

אז מה עושים במצב כזה?

לוקחים בחשבון את המשפחה כחלק בלתי נפרד, מבינים שהאגרן הוא דווקא זה "שבסדר" לו עם איסוף החפצים. מתי הוא סובל? דווקא שמנסים להניע אותו מלהפסיק לאגור שהרי אז נפגע לו הביטחון. מכאן, שיש במקביל להתייחס לעניין הזה ולפנות יותר אל המשפחות- הן אלו המצויות בבעיה ומחפשות את הפתרון.

 

במאמר הזה קיבלתם 2 דברים שיאירו לכם את הדרך ואת התפיסה באשר לאגרנים כפייתיים. מרגישים שמשהו חסר לכם? צריכים מידע נוסף או טיפים שיעזרו לכם להתמודד נכון ולחזור לנהל חיי שגרה תקינים לצד האגרנים?

כאן המקום לבקש מכם להשאיר את הפרטים שלכם באתר, באמצעות הידע והמידע שרכשתי במשך השנים, אוכל לעזור לכם וללמד אתכם איך להבין את האגרן נכון ולהשאיר את האיסוף הרבה מאחור.

מיותר לציין- הפרטים שלכם יישארו איתנו בדיסקרטיות מלאה.

 

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה