יום שבת, 2 באפריל 2016

ערימות של זבל- סיפורו של א'


 

א' עבר לדיור אחר, הוא הגיע למצב בו ערימות הזבל שלטו על חייו. בית עמוס שקיות בזבל עד התקרה, זהו, אי אפשר לזוז מטר. המון אנשים לא ידעו שאותו מרצה באוניברסיטה, אוגר ערימות של זבל הכוללות גם מזון מקולקל, בקבוקי שתן גדולים, מים בצנצנות גדולות ואף אחד לא שומע ולא רואה עד ש... השכנים מתלוננים על מצוקה של מפגע סביבתי. כאמור, אפילו השפחה לא יודעת.

לא מעט אנשים סמוכים ובטוחים שהם לא מסודרים ולא נקיים, עד שהם שומעים את אורן והמון אנשים שדומים לו. אורן, כמו הרבים הללו לא מסוגל לוותר על שום דבר, המזון מגונן עליו "מזמים של חוסר וכך גם המים". מכאן, הוא בעצם לא מסוגל לוותר על שום דבר. אפשר לומר שאם השכנים לא היו מתלוננים, הוא היה ממשיך לשמור את סודו מאחיו ומשפחתו שפרצה בבכי גדול למראה הקשה הזה. שקיות פלסטיק מלאות בגדים, ארגזים של מזון וירקות מקולקלים והכול מרוכז בסלון או בכל שאר החדרים שלא רואים בהם רצפה או אפילו תקרה.

לא משנה עד כמה החוק שריר וקיים לרבות אכיפת החוק, כשיש לכם אגרן בבניין, החיים שלכם יכולים להיות סיוט מתמשך. לא משנה עד כמה השכן הזה מחויך וטוב לב- את הריח, את הזוועות ובעיקר את המחנק אי אפשר לשכוח ואי אפשר לסלוח.

ומה אומר על כך מפנה דירות מקצועי כמו שי שטיקגולד?


אסור בכוח, לא משנה מה ומי עומדים לצד רעיון הפינוי, כך גם היה עם א' שפתח את דלתותיו לפינוי מרצון בגלל שאף אחד לא לחץ עליו. שי ידע בדיוק את ערכם של החפצים בעיניו של א' ונכנס לנעליו ולו לרגע אחד. א' התוודה בפניו שהוא לא מעוניין בהתערבות של גורמי רווחה וכי הוא מפחד ושולל זאת על הסף. כאן נמדדת איכותו של מפנה שיודע להתחשב , מבטיח ואפילו מקיים- נותן לאגרן את הביטחון שהוא צריך ומלמד אתכם- בני המשפחה- מהו פינוי אגרנות נכון.

אז אם מישהו מבני המשפחה שלכם צריך כתף תומכת- כאן המקום והזמן להשאיר את הפרטים ואנו נשמח לעזור.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה