יום שני, 18 באפריל 2016

איך זה שאני לא מצליח לעזור לאחי ולבצע פינוי אגרנות כפייתית בשבילו ?




אני זוכר את זה כאילו היה אתמול, אני מכיר לא מעט אנשים שאוגרים ותתפלאו, טוב להם עם זה. הבעיה שלהם מתחילה לרוב כשמישהו קוטע להם את השגרה. כשאני מדבר על שגרה אני לא מדבר על השגרה שלכם, אלא על שגרת חיי האגרן. אצלו הכול מעולה עד לקטע שמישהו מנסה להשיג גבול. נשמע לכם מוכר? האם גם אבא, חבר או אפילו בן משפחה שלכם היה שקט עד לרגע שהכרחתם אותו להיפרד מהחפצים ואז הוא קפץ עליכם בצעקות? דווקא בשבילכם כתבתי עצה שמטרתה לעזור לכם לעזור למי שאתם באמת אוהבים.


כמו שהבטחתי, הנה לכם עצה אחת שיכולה לשנות את כל פני התמונה וללמד אתכם איך לגשת באמת לאדם היקר שחייו נתונים בסכנה.

כל דבר בהדרגה

האם נכנסתם בצורה ברוטלית לבית האגרן ונתקלתם בסירוב ואפילו באלימות? החדשות הרעות שזה היה די צפוי. מניסיוני כמפנה דירות ומומחה פינוי דירה אני יכול להגיד לכם שכל דבר צריך להתרחש בהדרגה ובפרט פינוי שמקורו אגרנות כפייתית. אז תעשו טובה? אל תסתכנו בקיצורי דרך.

מה לעשות שי?


  • אני, שי פינוי דירה ממליץ לכם אישית קודם כל לחדש את הערוץ שנסגר עם השנים. אגרנים מפחדים, הם מעדיפים להיות לבד אלא אם תהיה לכם הסובלנות לשבת מולם ולהקדיש להם כמה זמן שיצטרך בכדי שיפתחו לפניכם.
  • רצוי גם שלא תנסו לעשות דברים בכוח, תנו לאגרן להוביל, תנו לו לספר לכם למה הוא אוגר ומה כל כך מפחיד אותו.
  • אם הגעתם אתו להסכמה, נסו לבדוק ממה הוא יכול להיפרד אך לעולם אל תזכירו מילים קשות כמו לזרוק או להיפטר. החפץ כמו האגרן הם כאילו אותה יישות.

בסיכום? אם תבינו את הרגישות בדבר ותפעלו מתוך סובלנות ורגישות, אני מבטיח לכם שתצלחו לפחות חלק מהדברים. הסוד הגדול? לא לחפש קיצורי דרך.

שמחתי לשתף אתכם בטיפ אחד מיני רבים, רוצים עוד מידע חשוב שיעזור לכם לעזור לאנשים היקרים לפנות חפצים מהלב? התקשרו אלי ואני שי פינוי דירה אשמח לשמוע מה שיש לכם להגיד או אפילו לשנות למען איכות חיים טובה יותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה