יום ראשון, 19 ביוני 2016

אגרנות כפייתית בישראל- איך עושים ניקיון לבית של אגרן כפייתי?



זה עצוב, אי אפשר בכלל לחשוב על לעשות את זה לבד ודווקא בגלל זה, רציתי לדבר אתכם ולהסביר לכם כמה דברים על ניקיון. ניקיון בית של אגרן? זה שונה בתכלית השוני מכל מה שהכרתם עד כה. לרוב, אני תמיד מדבר על הרגש, איך להתקרב לאגרן ואפילו מציין את שלבי הפינוי עצמו אבל הפעם, הרשו לי לסייע לכם ולדבר על ניקיון בית של אגרן. כן, שמעתם נכון, שהרי בלי ניקיון, לא רק שהמצב יחזור לקדמותו, הוא גם ישמש קרקע נוחה לזוחלים ואורחים בלתי צפויים.


טיפ מס' 1- שלא תתבלבלו ניקיון בית של אגרן זה הרבה מעבר

מה חשבתם? ניקיון בית של אגרן זה הרבה מעבר לסמרטוט וקצת שמפו מיוחד לרצפות? בדרך כלל, דירה של אגרן עמוסה בפריטים שונים וגרוטאות המעלים טחב, ריקבון ועוד. אם זה מה שאתם עומדים לעשות, לנקות עם סמרטוט וקצת מים, אל תתפלאו אם התיקנים והלכלוך יישאר שם ויסרב להעלם.

מה עושים שי?

  • צוות הפינוי של שי מגיע מצויד עם כל מה שצריך בכדי לייצר מצב בו יהיה ניתן לדרוך על הרצפה ולא לזכור שהיו שם חרקים, שמן או אפילו כתמים שחורים גדולים.
  • אז מה היה שם? מכונות שטיפה בלחץ, חומרי ניקוי בלעדיים לשי פינוי דירה אשר מטרתם סילוק הכתמים והשומן והברקת הרצפה גם באמצעות מכונת פוליש מיוחדת.
  • שקיות אשפה גדולות וחזקות אשר בתוכן תרוכז כל האשפה, אתם לא באמת רוצים שחלק מהאשפה יזלוג החוצה וישאיר מזכרת בחדר המדרגות.
  • חומרי הניקוי של שי הינם איכותיים מאוד והם ייחודיים נוכח העובדה שהם מאפשרים סילוק של מזיקים נוכח המרכיבים החזקים.

ניקיון ? לבד? לא כאשר עומדת לפניכם דירת אגרן כפייתי, דירה שבמשך עשר שנים ויותר אף אדם לא ניסה לנקות. זה הרבה מעבר, עשו לעצמכם טובה, אל תנסו להתמודד עם זה לבד, לא כשיש לכם מפנה המעניק לכם חבילת שירות אחת גדולה שחלק ממנה זה גם ניקיון לדירת אגרן.

רוצים לראות שינוי מהיר ויעיל מבלי שתהיו מעורבים בזה? שי פינוי דירה מחכה לפנייתכם.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה