יום ראשון, 19 ביוני 2016

פינוי אגרנות כפייתית בישראל- איך משיגםי דירה נקייה?



מה אתם בסך הכול רוצים? דירה נקייה, חפה מעומס של זבל, אין מעברים, הכול כמו צר, שחור, התקרה כאילו דבוקה לרצפות כי אין מקום לזוז. חפצים ועוד חפצים, להתקלח? בשום פנים אין מצב, האמבטיה מלאה בשקיות ומה יש בפנים? המון דברים שהאדם היקר לכם אגר בשקט מתחת לאפכם. אתם? אל תאשימו את עצמכם, אגרנים הם אלופי ההסתרה, לא משנה מה, בחיים, אבל בחיים לא יכולתם לדעת עד לשלב בו הייתם שם במקרה או שאולי ניגשתם להביא משם בגד ואז חשכו עיניכם. מוכר? אני בטח מכיר את זה ולכן הייתי רוצה להקדיש לכם זמן יקר שיעזור לכם לעזור למי שמסכן את חייו באמצעות איסוף בלתי נגמר של חפצים ואשפה.


קודם כל לפנות את הדירה- פינוי אגרנות כפייתית


אגרנות כפייתית ? קודם כל אני מפנה את הפסולת ויש לציין כי בזהירות רבה. יש כל מיני סוגי פסולת אבל אמעיט בדיבור מפאת כבוד לכל אדם. סוגי הפסולת חלקם הם בגדים ישנים, עיתונים, ספרים אבל סמכו עליי, יש פסולת שלא תאפשר לכם התמודדות עצמאית. האמצעים שלנו מקדשים את המטרה, אצלנו שי פינוי דירה וצוותו, אנו מגיעים בדיוק עם הציוד המתאים מבעוד מועד וזאת לאחר סיור בדירה, הבנה וכמובן תכנון הפינוי על הצד הטוב ביותר. אשפה שאי אפשר לעבור לידה ללא מסכות הגנה, ריח  קשה , צחנה ועוד. בגדים מתאימים, אין סיכונים תברואתיים. הכול נאטם בשקים מיוחדים המועברים אל משאית האשפה הגדולה ומשם? ישירות לאתרי אשפה. מדרגות? שכנים? סביבה? אף אחד לא מרגיש ולא יודע על השינוי העומד להתחולל בדירה ממול- אלא אם, תבחרו לספר בעצמכם. השקיפות היא רק לנגד עיניכם, כאמור, אחרים לא מקבלים מידע ואצלנו, שי פינוי דירה שומר על כבודכם או כבוד יקירכם ועושה עבודתו נאמנה.

לנקות, לבצע חיטוי ולשפץ – החיים שאחרי אגרנות כפייתית בישראל


אז עכשיו, לאחר הפינוי, אפשר לנקות, לבצע חיטוי עמוק, אין, שכחו מזה, החומרים של שי פינוי דירה הם בלעדיים וזאת על מנת שיהיה ניתן להבטיח לכם שחרקים לא יחזרו למצוא מקלט בבית הזה. אז ניקיון מבוצע עם מכונות שטיפה בלחץ וכל מה שנדרש בכדי להגיד, כאן לא חי מעולם אגרן. שיפוץ? זה בהחלט רעיון בכדי להגיד, זהו, עכשיו אפשר להעביר את הרהיטים ולחיות בבית חיים נורמטיביים לחלוטין.

יש לכם שאלות? האם עובר בכם היסוס לגבי מי נאמן מספיק, אמין, סובלני, אמפתי, חזק להתמודד עם פינוי כזה? בכמה מילים? שי פינוי דירה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה