יום שבת, 4 ביוני 2016

אגרנות כפייתית בבית פינוי בעזרת מומחה פינוי דירה




בטח שמעתם את המונח הזה, אגרנות כפייתית בבית, השאלה מה עשיתם עם זה, למי פניתם? ניסיתם לבד? פתאום קרוב המשפחה שלכם גילה התנגדות וגירש אתכם? הרמתם ידיים? לנו זה נשמע מאוד מוכר, צוות הפינוי של מומחה פינוי דירה שי גולד נתקל בלא מעט מקרים בהם אנשים כל כך רצו לעזור לאהוביהם להפסיק לאגור אבל נתקלו ב"לא עכשיו" "שכחתי" "לך מכאן" "אל תתערב" "טוב נו תתחיל, שלא תעז להמשיך" ועוד.... זה בהחלט נשמע מוכר לשי גולד מצוות מומחה פינוי דירה ואולי דווקא בגלל זה, אתם צריכים רק אותו שיפתור לכם את הבעיה.

מומחה פינוי דירה שי גולד- הקשר בין פינוי דירה לרגש


בנחישות, רצון גדול לסייע הרבה לפני פינוי חפצים ממקומם. מישהו שמכיר את התחום כמו מומחה פינוי דירה שי גולד, מודע היטב למה הוא עומד להיכנס בהתחשב שרוב האנשים ממש לא יודעים. לצד הנגיעה בחפצים והזזת ממקום כזה לאחר, לוקח בחשבון שי גולד את הרגש לאורך כל הפינוי והוא מבחינתו לא מגיע לבצע פינוי דירה "באופן היבש" אלא באופן שיזכרו את הפינוי הזה דווקא בגלל היכולת לשים את כל הרגש בפינוי ופשוט להתחשב ברגשותיו של האגרן הזקוק לעזרה.

פינוי דירה אגרנות כפייתית – לתכנן את הפינוי מראש


  • אחרי שמבינים, מרגישים, למפנה רגיש כמו שי גולד יש את היכולת לדעת את הכול רק לאחר שהוא נכנס לנעליו של האגרן ומבין באמת מה הוא היה רוצה, מה אתם רוצים ואיך תרצו לחיות את החיים שנייה אחרי שתמצאו בית חף מחפצים המאיימים על החיים.
  • מיון של חפצים, מה שאפשר למסור מוסרים לארגוני צדקה ועושים באהבה גדולה, מה שאפשר להשאיר משאירים ואז? מתרוקנת לה הדירה אט אט ומציגה חיים חדשים שעומדים לקרום גידים בבית שפעם גם אתם גרתם בו , אבל אז התחתנתם, עזבתם ואבא שלכם המשיך את החיים כשהוא מוקף בחפצים מסכנים חיים.
  • לאחר המיון והפינוי לאתרי אשפה מורשים, למסירה ועוד, אפשר לבצע חיטוי של הפינות החשוכות. כמה וכמה פעמים עובר צוות מומחה פינוי דירה שי גולד על הכול וזאת בכדי לוודא כי הדירה הזו ראויה למגורים מחודשים.
  • אם צריך שיפוץ, משפצים, לאחר שכל השקיות אטומות האשפה הועברו למכולות, מה שאפשר לעשות זה רק להשיג ריהוט או אביזרים בסיסיים שמהם אפשר להתחיל חיים חדשים בבית שהיה בלתי אפשרי למגורים.

את כל זה עושה שי גולד המומחה הבלעדי בארץ לפינוי דירות מהסוג הנ"ל. לא מאמינים? תקראו, תשאלו, תעשו את הבירורים שלכם, לשי גולד יש מילה שלא מאכזבת אפילו את המוסדות הגבוהים ביותר המסייעים לאגרנים.

אז איך שי גולד יכול להיכנס לנעליכם ופשוט לטפל בכאב שלכם? לסלק את מה שמאיים על חייכם ועל חיי יקירכם? את זה תצטרכו לבדוק בשיחת טלפון אחת.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה