יום ראשון, 19 ביוני 2016

טיפול אגרנות כפייתית בישראל באמצעות חיטוי לדירה של אגרן



כולכם מכירים את התרחיש הזה, או אולי לא? זה למעשה לא משנה, כי אני עומד לדבר אתכם על השלב בו אולי האדם האהוב עליכם, אולי השכן, אולי קרוב אחד, מישהו שאתם מכירים אוגר שם כל כך הרבה דברים בעוד התחושה שלכם היא כי אולי פספסתם משהו, או אולי לא? אתם מנסים לאמוד את הבעיה לבד, כן, זו בעיה, זה אוסף של זבל מפה ועד להודעה חדשה, אדם שאגר הכול מפחי זבל ויצר מזבלה אחת גדולה אצלו בבית. אי אפשר לתאר את זה אחרת ואני חלילה לא מנסה לפגוע, אני רק מציין עובדה שבה אדם אוגר המון זבל מהרצפה ועד התקרה, הריח נורא אבל הבעיה העיקרית זה יותר בכיוון קרקע פורייה לזוחלים מסוכנים ולא מסוכנים שמצאו שם בית.


אז מה עושים? ניקיון של דירת אגרן מספיקה?

זהו שלא, ניקיון דירת אגרן זה חלק מהליך אחד שלם שגם אותו אני מציע. 25 שנותיי בתחום לימדו אותי שאולי "קל" להגיד פינוי דירה של אגרן, אבל קשה מאוד להתמודד עם זה וזה הרבה מעבר לשם אחד שמתלווים אליו לא מעט תיאורים כמו, סידור, שיפוץ וכמובן חיטוי של בית כזה. חיטוי הוא קריטי, בלעדיו, למעשה גם אם מזיזים את הפסולת שהצטברה, ממשיכים לתת במה לכל מיני זוחלים מסוכנים ומסוכנים פחות לחיות במקום ואז מה עשיתם? שום דבר, אחרי הכול הרצון שלכם להעניק למי שאתם אוהבים קרקע בטוחה ובעיקר בלי בעיות תברואתיות.

איך עושים חיטוי בבית של אדם הסובל מבעיה של אגרנות כפייתית בישראל?


  • כמו שאמרתי, אין סיכוי שאתם מתמודדים עם זה לבד  ועכשיו, אני מדבר אתכם בהתחשב שכול האשפה כבר הוצאה מהבית ישירות אל משאית הזבל שמחכה מתחת לבית כן?
  • את העבודה הפיזית הקשה של החיטוי וכל השאר, עושים צוות הפינוי שלי כאשר לכל אחד תפקיד מוגדר מראש.  הצוות מגיע עם חליפות שמגנות על העור והכול בכדי שלא להיחשף למה שמצפה שם בדירה שכזכור לכם, לא עברה ניקיון הגון מזה עשור ויותר.
  • חיטוי הוא למעשה השלב המגיע לפני הניקיון האחרון, מדברים כאן על חומרים שרק אני מחזיק וזאת על מנת לתת לכם את המילה כי זהו, לכאן לא יגיעו יותר תיקנים והחיים יהיו בטוחים. בשביל זה, צריך חומרי חיטוי חזקים במיוחד ולא, אני לא מדבר רק על כלור.
  • החומרים חריפים מאוד ומכאן, שלא לכל אחד יש אפשרות או רישיון להשתמש בהם, אתם? לבד? זה בטח שלא. בשביל זה, יש לכם את צוות הפינוי של שי פינוי דירה.

 

למה לדאוג, למה לפחד, למה להתעסק עם מצב תברואתי קשה ביותר? אין לכם זמן, בטח שלא ימי חופש מיותרים- אבל יש לכם שי פינוי דירה ועם זה, אתם בטוח מנצחים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה