יום ראשון, 19 ביוני 2016

איך משפצים דירה עם אגרנות כפייתית בישראל?



מגיעים כאן לדבר על שיפוץ, זה למעשה השלב האחרון בעניין של אגרנות כפייתית. שלב אחר שלב, זה נראה כאילו לא נגמר ומכאן שפינוי כזה לא מיועד לכל אדם ובפרט לא לאנשים סטריליים או רגישים. מישהו שאתם אוהבים אוגר דברים? זבל? אוכל שהעלה עובש וזה מישהו שאתם אוהבים? מעבר לזה שיש שם המון עבודה תברואתית, יש שם לא מעט רגשות אבל לא על זה רציתי לדבר. רציתי בעצם לדבר על השלב הסופי, השלב שיכול לייעד את הבית הזה למקום מגורים מחודש ולהעניק חיים למי שאתם באמת אוהבים.


לראות את האור- שיפוץ דירה אגרנות כפייתית

איך משפצים דירה של אגרן? זו למעשה הסיומת הכי טובה שתוכלו להעניק למי שבאמת חשוב לכם. לפנות את האשפה? זה קודם כל ואין על זה שום פקפוק, אחר כך מגיע שלב החיטוי חוזר ונשנה, פתאום, לאחר שהזזתם את הארון הישן או אפילו רוקנתם את כל תכולת האמבטיה, קפצו עליכם כמה תיקנים וזה היה מראה קשה מאוד, חיטוי ומהר אבל לא אתם, אתם לא האנשים לביצוע המשימה הזו ואני? אני יודע מה שאני אומר. בכדי שגם לכם זה לא יקרה ולא תתקעו באמצע הליך של פינוי דירת אגרן, עזבו אתכם, עדיף לכם מישהו שיעשה בשבילכם את העבודה השחורה. אז פינוי, חיטוי עם חומרים מיוחדים, ניקיון ואז מה? שיפוץ. השיפוץ הזה, יכניס בכם אור, תקווה לכם ולמי שאתם אוהבים שזהו, מהיום גם אתם יכולים לישון בשקט.

מה זה לשפץ? דירה של אגרן


שיפוץ של דירת אגרן תדרוש מכם לא מעט, מכיוון שהמון דברים הוזזו, או אפילו נרקבו ונשברו ולשם כך, אתם חייבים מישהו שיתקן את מה שניזוק  אפילו בקירות. אז טיח, סיוד הקירות, בנייה של מדפים חדשים או הרכבה של אחרים טובים יותר? חומרים הטובים ביותר, טיפול בקירות שמי גשם חלחלו דרכם וגרמו ללא מעט חולי וזהו, בגדול? לחיות נכון, להעניק למי שאתם אוהבים איכות חיים שהוא כל כך צריך.

 להזדקן בכבוד, לחיות בכבוד ובעיקר ללא אגרנות כפייתית רק באמצעות שי פינוי דירה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה