יום שני, 20 ביוני 2016

אגרנות כפייתית בישראל- הכול מתחיל ונגמר ברגש




אם תחשבו על כך, אתם תגלו כי מה שמניע את העולם זו לא בהכרח המילה, אלא הניסיון, הרגש, היכולת לבוא, להסתכל עליכם ולהבטיח לכם בצורה אמינה ביותר שבקרוב, מישהו שאתם אוהבים יפסיק לאגור. בעידן בו הכול נגיש והחיים כמו מעניקים לנו אפשרות לדעת את העולם וליהנות ממנו, יש כמה אנשים, יקרים או לא יקרים ללבכם שצריכים שמישהו ירים את הכפפה ויושיע אותם מעצמם- אלו הם אותם אנשים שדוגלים באגירה כאמור- אגרנות כפייתית בישראל. נשמע לכם מוכר? האם גם אתם רוצים מאוד לסייע למישהו ואין לכם מושג איך להניע את הרגש נכון בכדי ש"יפסיק"? הנה כמה דברים שחשוב לקרוא.

כפי שהבנתם, אי אפשר לבוא ולחשוב שזה יעלם, בפרט לא אגירה הנובעת מאותן תופעות הקרויות אגרנות כפייתית בישראל. אי אפשר פשוט לחלום שזה ייעלם, אי אפשר לישון, אי אפשר לחזור לשגרת היום אלא אם נותנים את המושכות לאיש אמת שלא רק בא לידי ביטוי במילים אלא גם מוכן להיפגש אתכם ולספר לכם, איך הוא יכול באמת ובאמת לעזור למי שאתם אוהבים, לבוא אליכם יותר בחגים ולהיות שוב חלק מהמשפחה.

הקשר בין רגש לבין אגרנות כפייתית הוא?


הכול מתחיל ונגמר ברגש, כרגע אנחנו מדברים על אגרן כפייתי    אבל כמו בכל דבר, כשהוא מהול בהתייחסות הנכונה, ביכולת של להכיל ולהבין את האחר, אפשר לעשות כמעט הכול. שי פינוי דירה יודע את זה, הצלחתו נמדדת ומתחילה משם, מהאפשרות להגיע, לדבר, להבין מי הנפשות הפועלות מולו ורק אחר כך לגשת לחפצים ולהבין מה באמת דרוש להזיז מהלב. ניקיון? חיטוי? שיפוץ? קרטונים, שקיות אטומות? עובדים? הכול מעולה ובטח יש את זה ללא מעט מתחרים אחרים ומאידך, כאשר מפנה שם את הלב שלו בפינוי, זה משתנה וכך גם מעודד את האגרן ואתכם המשפחה שהנה, בקרוב מאוד עם יחס נכון, עם בחירת שירותים נכונים, תוכלו להתארח בבית הישן שהיה מפוצץ בפסולת ואולי גם להוציא את אבא לטיול שורשים שנדחה עשרות פעמים.

רוצים להזיז כל מכשול בדרך שלא תפגע באף אחד? רוצים לעזור למי שאתם אוהבים עם פחות מילים ויותר מעשים? שי פינוי דירה מחכה לפנייתכם והוא מוכן להגיע לפגישה דיסקרטית ולהסביר לכם כיצד ניתן לשנות את החיים באמצעות פינוי אחד שיעשה את כל ההבדל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה