יום שבת, 4 ביוני 2016

אבא אוסף כפייתי של פסולת מה עושים




אבא שלי אוסף כפייתי של פסולת, מה עליי לעשות? מזה שנים שהוא לא מבקר אותנו, הוא ואימי גרושים וחיים בבתים נפרדים. כשאני רוצה לבוא לבקר, לשבת לדבר במחיצתו הוא דוחה אותי וזה פוגע בי מאוד. איך עוזרים לאבא? איך מחזירים לו את החיים של פעם, בימים שהיה עוד אפשר לשבת לצדו ולקיים איכות חיים אחרת?

זה נשמע לנו מוכר

אם תשאלו את מומחה פינוי דירה שי גולד, זה לא שהוא לא יתרגש מזה, הוא פשוט מכיר וערוך לכל הסיפורים שמקורם בעניין של אגרנות כפייתית בישראל. ברוב המקרים, צלח שי גולד את הפינוי ולא בהכרח רק בגלל הציוד המשוכלל או העובדים המסורים אלא בזכות סבלנותו הרבה והיכולת שלו לדעת בדיוק, אבל בדיוק מי ניצב מולו ומה באמת הוא צריך בשביל לעזוב את החפצים ולפצוח בחיים נורמטיביים.

אז איך אני עושה פינוי דירה מקצועי בבית של אגרן כפייתי?

בכוח שום דבר לא הולך בפרט אם זה פינוי דירה מלאה בפסולת. אולי בעיני הכלל זו פסולת אבל בעיני האגרן זה מצריך חשוב!! כשיודעים את הכללים, עושים פינוי שלא מחזיר ריקם אף אחד ובטח שלא מחזיר אותך או אותו לנקודת ההתחלה. גם כשרוצים להזיז פסולת, האגרן מחליט מתי ואיך. מבחינת מומחה פינוי דירה שי גולד, זה קודם כל מתחיל בלב, אחר כך עובר לידיים ולסימון וי על העבודה עצמה. זה ממשיך למיון החפצים וכן, קוראים לזה חפצים בכדי לשמור על כבוד האגרן שגר בבית- זה למעשה טיפ ראשון שחשוב לקחת. יש מצבים בהם האגרן מסכים לצאת מהדירה ואז יותר קל מן הסתם, אבל ויש אבל, מבחינת מפנה דירות מקצועי, המקצוענות באה לידי ביטוי גם אם יש "הפתעות" בלתי צפויות מצד האגרן כמו רוצה, לא רוצה לפנות או שאולי רוצה להיות נוכח בדירה שעושים את הפינוי.

ניקיון, חיטוי, העברת הפסולת לאתרי אשפה מורשים

נשמע לכם מוכר? לאחר שיש הסכמה באשר לדברים שנשארים או נזרקים, רובם עוברים אל אתר אשפה מורשה באמצעות אישור אותו מארגנים המומחים הבלעדיים לפינוי דירה- שי גולד וצוותו. לאחר שהפסולת נאטמת בשקי אשפה חזקים ומובלת אל מכולות האשפה, עוברים לשלב החיטוי. זה יכול לקחת כמה וכמה פעמים – מאוד תלוי בדירה עצמה ובמצב האגרנות שם. כאמור, לסלק כמה שיותר נגעים מסוכנים של זוחלים בלתי צפויים שמצאו קרקע פורייה באריזות הזבל שהיו בבית. זהו, עכשיו כשהבית פנוי, אפשר לנקות, אפילו לשפץ ולהתחיל לחיות באמת.

צוות המפנים של מומחה פינוי דירה שי גולד הם בלעדיים ביכולת שלהם להבין בדיוק מה האדם האהוב עליך או עליכם צריך. אז אם אבא שלכם אוגר אשפה ואין לכם מושג איך להתמודד עם זה רגשית, זה הזמן לחפש מפנה שיודע גם להוביל חפצים אבל גם אחד כזה שיודע לנהל משא ומתן רגיש עם אדם המסרב להפסיק לאגור. בסופו של דבר? לצוות מומחה פינוי דירה היה תמיד את הפתרון עבורכם- כל מה שהייתם צריכים לעשות, זה... לבקש  את העזרה הנכונה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה