יום שבת, 26 במרץ 2016

טיפ מס' 1 - לא עושים פינוי דירה לאגרן בלי אישור


 

יותר ויותר אנשים רוצים לעזור לאנשים האהובים עליהם להיפטר מהאגרנות אבל עושים את כל השגיאות בדרך. למה שום דבר לא זז? למה היקרים להם מוכנים לוותר על כל השאר ובלבד שלא יגעו להם בחפצים?

נשמע לכם מוכר? האם גם אתם כבר ניסיתם הכול אבל איבדתם תקווה בדרך? לשם כך, רציתי לצייד אתכם בטיפ אחד מיני כמה וכמה טיפים שיעזרו לכם לעזור למי שאתם אוהבים באמת להגיד שלום לאגרנות.

אז כמה שכבר אמרנו, המון אנשים חוזרים על אותן הטעויות, הם מחליטים לקחת את הפינוי לידיים ונשארים תקועים במקום. באמצעות טיפ הרגע תבינו שלא עושים דברים לבד!!!

האם גם אתם מרגישים שהדברים תקועים והאדם האהוב עליכם מתפספס לכם מהידיים? תלמדו!! לא עושים דברים לבד!!!

מה זאת אומרת?

במקרה של אגרנות כפייתית-  לא מנסים להציל אגרנים מעצמם בלי לבקש את אישורם!! אי אפשר להיכנס ולהחליט על דעת עצמכם שזהו, מעכשיו החיים ייראו אחרת. לחפצים יש אישיות וגם אם אתם לא רואים זאת- האגרן רואה ועבורו זה מספיק. כאמור, הכול בסדר גמור אצל האגרן, הוא מבחינתו? ישמח להמשיך בשגרת חייו. כניסתכם לחייו וגירוש החפצים ? רק אז הבעיה לכאורה עלולה להתחיל.

אז איך עושים זאת נכון?

·        מה שצריך לעשות זה תמיד אבל תמיד לקחת את האגרן כחלק בלתי נפרד מההליך. לא להפריד אותו ולהחליט בשבילו- אם תנסו או ניסתם בעבר, לבטח נתקלתם בהתנגדויות גדולות. כמו בכל דבר ועל אחת כמה וכמה, אצל אגרנים עושים הכול בהסכמה.

·        כמו כן, מאוד כדאי גם להבין את רגשותיו של האגרן. לאורך כל ההליך, חשוב לזכור כי החפץ מבחינתו הוא כל חייו וכפי שלא הייתם רוצים להוציא מישהו מהחיים בהפתעה, כך גם החפץ בעבור האגרן. רגישות, רגישות ושוב- רגישות.

עד כאן קיבלתם טיפ אחד מיני כמה וכמה מרכיבים חשובים אשר יסייעו גם לכם להניע את בן המשפחה האהוב עליכם מאגרנות או איסוף של חפצים. עכשיו, עצרו רגע, חשבו על עוד כמה משימות באותו הנושא ואולי כבר השבוע, תוכלו לעזור ליקירכם לפצוח בחיים ללא אגרנות.

מרגישים שקשה לכם לבד? רוצים לשתף אותנו ברשימת העשייה שלכם? צוות הפינוי של המובילים בפינוי מחכה לפנייתכם וישמח לספק יותר ויותר טיפים אשר ישלימו לכם את החסר בדרך אל החופש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה