יום ראשון, 27 במרץ 2016

3 טיפים שאם לא תדעו לא תוכלו לפנות דירה נטושה


 

אנשים מנסים לפנות דירה שהייתה סגורה המון שנים אבל נתקלים בכמות אבק שיכולה להרוג. לשלשת יונים בכל מקום, הזנחה של שנים. האם גם לכם קרה שקיבלתם דירה נטושה בירושה וכשהגעתם ליעד, חשכו עיניכם?

הכנסתי לבלוג את המאמר 3 טיפים שאם לא תדעו לא תוכלו לפנות דירה נטושה על כל המשתמע מכך. מוזמנים לקרוא, ליישם ואפילו לשתף חברים שצריכים עזרה ולא יודעים ממי לבקש.

אז כמו שכבר ניתן היה להבין, יותר ויותר אנשים מגיעים לפנות דירה נטושה אבל מרימים ידיים כשהם רואים לשלשת, אבק ועוד הרבה סיכונים. בכדי שזה לא יקרה גם לכם- אצייד אתכם ב3 טיפים מעולים שיעזרו לכם לבצע פינוי דירה נטושה ולצלוח את כל הסכנות בדרך. אחר כך? אפילו הקונים הפוטנציאליים יעריכו את הדירה הפנויה למגורים.

טיפ מס' 1- אל תעשו חצי עבודה

אם אתם מחפשים קיצורי דרך בעניין של דירה נטושה- יש לנו חדשות בשבילכם, הדירה הנטושה תישאר נטושה עוד הרבה זמן אלא אם... לא תעשו חצי עבודה.

אז מה צריך לעשות שי ?

·        דירה מוזנחת תדרוש מכם הרבה מעבר לפינוי, כאן יידרש מכם לבצע את כל השלבים שהם כפפה אחת גדולה של ניקוי ואפילו חיטוי חוזר ונשנה.

·        אם תשאלו אותנו? תצטרכו לשטוף רצפות ולא להסתפק במטאטא רגיל ואם הדירה הרוסה לגמרי- תהיו חייבים לשפץ את הבית.

חצי עבודה  כשעומדת לפניכם דירה נטושה, זה כאילו לחזור על הליך הפינוי כמה וכמה פעמים- לא חבל? אם תיישמו את הכתוב כאן, תוכלו לסיים את פינוי הדירה הרבה לפני פרסום המאמר ואף להפוך אותה למקום בטוח למגורים.

 

טיפ מס' 2- אל תזלזלו בלשלשת יונים

נכנסתם לדירה נטושה והיונים השאירו שם פרצה של לשלשת וריח רע? יש לנו בקשה מכם- אל תזלזלו בלשלשת יונים- עשו את הדברים אחרת.

יש לך עצה?

·        לשלשת לא מנקים עם מטאטא רגיל ובטח שלא בשטיפה רגילה.היונים דוגרים שם והמראה מחריד – כך גם הריחות הקשים.

·        הצטיידו במסכות ובגדים סגורים מכף רגל ועד ראש- אל תסכנו את עצמכם ואת מי שבא לעזור לכם.

·        עברו מחדר לחדר עם שקיות אשפה חזקות- אתם לא באמת רוצים שמשהו ישתחרר בטעות.

·        בודדו את הלשלשת כמה שיותר מהר מהבניין או מהסביבה- זו סכנת חיים, מחלות לבביות, בעיות נשימה ועוד.

כל הכבוד, צלחתם עוד שלב בזכות יישום מאמר זה. עכשיו הבנתם כי עם לשלשלת יונים לא מתעסקים- שהרי אתם בסך הכול צריכים בית נקי ונטול לשלשת העלולה לסכן אתכם ואפילו לעצור את הליך המכירה או המגורים המחודשים.

טיפ מס' 3- הרחקת פסולת לאתרים מורשים.  

אתם לא באמת רוצים לעשות וי מוצלח על הכול ולקבל קנסות או לסכן אנשים בגלל לשלשלת או מתקלים שהיו בדירה הנטושה- בשביל זה, אתם חייבים להשליך פסולת רק באתרים מורשים.

מה זה אומר?

במקרה שלנו, אנו חברה העוסקת בפינוי דירה מעל 25 שנה ויש לנו הסדר קבוע עם נקודות של השלכת אשפה.

·        רכזו את האשפה המסוכנת הרחק מהבניין ומקרבת אדם.  

·        אחרי שריכזתם הכניסו הכול למכולה והובילו את הכול לאתרי אשפה מורשים בלבד. ניתן ואף רצוי להשיג אישור ולא להשליך את האשפה מתחת לבניין.

עד פה מובן? אם יישמתם גם את עניין השלכת הפסולת והרחקתה לאתרים מורשים בלבד- אתם כבר בכיוון הנכון, מחר בבוקר, תקומו אל תוך נכס שיהיה ניתן למכור.

עד כה סיפקתי לכם 3 טיפים חזקים ביותר שבלעדיהם יהיה לכם קשה לפנות דירה נטושה ולמקסם את ערכה בזמן הקצר. זקוקים לטיפים נוספים? חושבים שמשהו חסר לכם?

אם אהבתם את מה שקראתם, אני ממליץ לכם בחום להיכנס לאתר הבית שלנו ולקרוא עוד אודות פינוי דירה מקצועיים שיעזרו לכם להפוך נכס הרוס לנכס חדש ובעיקר אחד כזה שניתן למכירה.

נשמח לעמוד לרשותכם באתר הבית שלנו- המובילים בפינוי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה