יום שבת, 13 בפברואר 2016

טעויות שאנשים עושים בזמן פינוי חפצים מדירה מוזנחת



"אני תקוע לגמרי עכשיו, יש לי מקום רק להידחק כאן"- אם יש לכם אגרנים בבית, אם אח שלכם או אבא שלכם אגרן, הוא בטח השמיע את המשפט הזה בפניכם. יותר ויותר בני משפחה של אגרנים נשארים חסרי אונים נוכח העובדה שאין להם מושג איך להציל את אהוביהם מעצמם- מאיסוף של חפצים בדירה מוזנחת ומסוכנת. נשמע לכם מוכר? אם אח שלכם אגרן והוא חי בדירה מוזנחות- מאמר זה יעזור לכם להימנע מטעויות ולבחור בכללים הנכונים שישאירו את ההזנחה מאחור.

אל תעשו פינוי חפצים מדירה מוזנחת מבלי ליידע "אותו"


אחת מהטעויות הכי גדולות שאתם יכולים לעשות- זה לנסות לבצע פינוי חפצים מדירה מוזנחת מבלי ליידע את האגרן- שהוא במקרה גם אח שלכם. זו נחשבת טעות גדולה מאוד מכיוון שחוסר  הידיעה עלולה להפחיד את אח שלכם ולגרום לו לעצור את הליך הפינוי ואף לעבור לפסים של אלימות קשים. לשי גולד מצוות פינוי דירה יש משהו קטן להגיד לכם- אם אתם רוצים למנוע את הטעות מראש, אל תעשו שום דבר על דעת עצמכם- אתם חייבים לשבת עם האגרן ולהכין אותו למעמד הזה- כך לא תהיינה הפתעות והפינוי יתרחש ללא מפריע.

כשהולכים על פי שלבי פינוי דירות אפשר להפוך את ההליך לפשוט וקל


אחת מהטעויות היותר קריטיות זה לחשוב כי פינוי תכולת דירה זה הליך שאפשר לעשות בו קיצורי דרך. זו טעות גדולה מכיוון שאם מדובר באח שלכם, בשכנים ובעוד גורמים אחרים, תהיו מחויבים לפינוי דירה על פי כל השלבים שאחרת- תאבדו את הקובייה המנצחת ותחזרו לנקודת ההתחלה. לשי גולד גם כאן יש את האמירה של הפינוי והוא מציע לכם שירותי פינוי נכונים החל מדיבור והכרה של האגרן ועד למיון החפצים, פינוי אשפה לאתרים מורשים, סדר, ניקיון, חיטוי ואפילו שיפוץ בזמן הקצר ביותר. כאן, אתם חייבים לאתר את מפנה הדירות על מנת שזה יפנה את הדירה המוזנחת כמה שיותר מהר ויציל את אחיכם היקר מעצמו ובעיקר מאימת השכנים והסביבה.

בסיכום דבר, למדנו ממאמר זה כי אנשים מחפשים את הדרך הקצרה לחופש, האומנם? למה אתם או הם לא מצליחים לשכנע "אותו" להפסיק? איך זה שמשהו בפינוי מתפספס בדרך? שירותי פינוי דירה הם פתרון קצר טווח פעולה ובעיקר אחד כזה שיעזור לכם להשיג דירה ללא סכנות תברואתיות וללא עקבות של אגרנות.

אהבתם? היכנסו לבלוג וזכו בתכנים חינמיים בכל הקשור בפינוי דירות אגרנים מוזנחות ואם זה לא מספיק השאירו את הפרטים שלכם באתר ונשמח לספק לכם ייעוץ חינמי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה