יום שבת, 26 במרץ 2016

חוק מס' 2- אגרנות כפייתית תדרוש מכם מיון ראשוני



יש דברים שבלעדיהם אי אפשר לעשות פינוי- בטח כשמדברים על אגרנות כפייתית. האם ניסיתם לעשות סדר בבלגן אבל מהר מאוד הבנתם שאתם עמוק בתוך האגרנות? בשביל זה אתם חייבים לעשות מיון ראשוני שאחרת אבוד לכם מראש. נניח וקיבלתם את ברכתו של האגרן והוא מסכים לבצע את השינוי ובכל זאת? איך אתם מתכוונים למצוא את החפצים הנכונים סביב כל הפסולת שיש בבית?

אז מה עושים עכשיו?

·        תשאלו את עצמכם מה היה קורה לו הייתם בוחרים לזרוק הכול ישירות לפח? לבטח לא  הייתם מצליחים למצוא דווקא את החפצים שהבית כן צריך.

·        אם כן מה שצריך זה לבצע מיון של הדברים בבית .אז נכון שיש המון בלגן, אבל תהיו חייבים לבצע מיון של כל החפצים בבית, לרשום על גבי כל דבר מה שייך למה וכך גם לשייך בבטחה מה לאשפה, מה למסירה ומה למכירה.

·        מאוד כדאי גם שתשתפו עוד מספר אנשים בהליך ומאידך חשוב לוודא כי האגרן מסכים ומכיר אותם. כאמור, חשוב לזכור, אגרנים לא מוכנים לקבל כל אדם למרחב הבטוח שלהם לכאורה.

בסיכום דבר, חשוב לקחת בחשבון את עניין הפסולת ומאידך, דווקא בגלל שהדירה גדושה מאוד, ייתכן שהיא תסתיר בתוכה לא מעט חפצים שמישים שחבל לזרוק.

כבר מחר בבוקר, אתם יכולים לפצוח בהליך של מיון ראשוני ובתנאי שהאגרן לו אתם עוזרים מוכן לתהליך ומסכים לכל הפינוי. הליך הפינוי יעשה לכם סדר בבלגן וכך תוכלו לשמר ולשמור על חפצים שהלכו לאיבוד בתוך הבלגן.

התחברתם? רוצים לקבל עוד עצות מועילות בנישה של אגרנות או עזרה לאדם אהוב? שי גולד והמובילים בפינוי מחכים לכם והם ישמחו להעניק לכם את כל העצות האפשריות בדרך לפינוי בטוח.

השאירו את הפרטים שלכם או היכנסו לאתר, קראו בעיון אודות מידע מהימן שעיקרו 25 שנות מוניטין של אדם שנמצא כאן בכדי לסייע לכם לצלוח את האגרנות ולהשיב את החיים למסלולם.

מוכנים? צוות המובילים בפינוי ישמח להנחות אתכם צעד אחר צעד על להשגת המשימה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה