יום ראשון, 27 במרץ 2016

3 טיפים שבלעדיהם לא תוכלו לבצע פינוי דירת ירושה


 
יותר ויותר אנשים לוקחים על עצמם פינוי דירת ירושה ונתקעים בקשיים שלא ציפו להם. האם גם אתם מרגישים שאתם תקועים עם נכס רווי חפצים ללא מטרות ויעדים?

כפי שהבטחתי, אני רוצה לחלוק אתכם 3 טיפים שבלעדיהם לא תוכלו לצלוח פינוי דירת ירושה, שיעזרו לכם להיערך לפינוי דירת ירושה בכדי למכור את הנכס במחיר הגבוה ביותר ובהליך קל ופשוט.

טיפ מס' 1- ערכו סיור ראשוני בבית

סדר וארגון הם כללים שאי אפשר לפסוח עליהם, כשאין את זה, אין יעילות בפינוי. מבזבזים זמן על פינוי דירה שאורך יותר זמן מכפי שחשבתם? במקום לבזבז זמן אולי כדאי לערוך סיור ראשוני בבית.

שזה אומר?

·        מה שצריך זה לבקר בכל חדר וחדר, לא להיכנס ישירות אל מלאכת הפינוי מבלי לסייר ולהבין "מה עומד מולכם".

·        מאוד כדאי לקחת עט ודף ולרשום את כל ההערות של הביצוע, לבדוק את גודל הכניסות, המעברים ולהניח לרגע את המחשבה של "לסיים כמה שיותר מהר".

כאמור, סיור ראשוני לפני פינוי דירה הינו דבר של מה בכך. מודעות ושמירה על הכללים הללו, יקלו עליכם כי כך תדעו למה אתם נכנסים ובאיזה שלב אתם נמצאים מבחינת פינוי הירושה.

טיפ מס' 2- רשמו את כל המטלות העומדות לפניכם

מה המטרה הטובה ביותר שתרצו להשיג מפינוי דירת ירושה? מבזבזים זמן על פינוי דירה ולא מבינים למה? רשמו את המטלות העומדות לפניכם- זה יעשה את החיים שלכם להרבה יותר קלים.

או. קי אז מה עושים עכשיו?

·        הרשימה הראשונית של המטלות  באה לעזור לכם לעשות סדר בבלגן הראשוני. כמו בכל דבר, צ'קליסט מסודר של משימות, יעזור לכם לקצר את הליך הפינוי.

·        מאוד כדאי לציין את המטלות על פי סדר הנכון החל ממיון החפצים ועד לפינוי יסודי לרבות ניקיון ואפילו שיפוץ.

כאמור, רשימה של מטלות תקל עליכם בזמן אמת ותקצר את הליך פינוי דירת הירושה ותאפשר לכם למכור את הנכס במהירות ולכל המרבה במחיר.

 

טיפ מס' 3- רכשו מבעוד מועד ציוד מתאים

מתכוונים לבצע פינוי דירת ירושה על "גבכם", יש לנו חדשות בשבילכם, במקום לשבור את הגב או אפילו לפצוע את הידיים- רכשו מבעוד מועד ציוד מתאים.

שזה אומר?

·        חשוב ביותר לרכוש ציוד ואפילו הלבשה מתאימה על מנת שיהיה ניתן לצלוח את הפינוי בצורה הבטיחותית ביותר.

·        מה שכדאי הוא לרכוש כפפות, ביגוד מתאים, נעליים בטיחותיות ואפילו להיעזר במסכה שתגונן מפני אבק ומפגעים נוספים שבהם לבטח תתקלו נוכח היות הדירה סגורה מעל כמה שנים.

ציוד אלמנטרי הוא הדבר הבסיסי ביותר שאי אפשר בלעדיו כאשר בוחרים לבצע כל פינוי באשר הוא. מודעות ושמירה על הכללים הללו, ישמרו עליכם ועל מי שיסייע לכם מפציעות או קושי מנשיאת דברים ממקום למקום או כל פעילות אחרת הדורשת מאמץ .

בשורה תחתונה?

אנשים רבים לוקחים על עצמם פינוי דירת ירושה עצמאי ונתקלים בקשיים וסיכונים. בהיעדר אסטרטגיה של פינוי לרבות תכנון, מטלות וציוד מתאים, בספק שיתאפשר פינוי בטיחותי ונכון.

אז כמו שיכולתם ללמוד מהמאמר, מה שיעשה את ההבדל בין פינוי דירה ללא הדרכה לבין יישום הכללים הרשומים כאן- הינו פינוי דירת ירושה בטוח, מהיר ובעיקר אחד כזה שיגרום לכם למכור את הנכס במהירות ואפילו להרוויח בגדול.

עד כה קיבלתם ממני 3 טיפים שבלעדיהם אני בספק שתוכלו לצלוח פינוי דירת ירושה. מה לדעתכם ישנה את פני התמונה? האם אהבתם את המאמר הזה?

אם כן, הנכם מוזמנים לבקר באתר הבית שלנו, לקרוא אודות פינוי דירת ירושה נכון ואם כל זה לא מספיק, תמיד תוכלו להשאיר את הפרטים שלכם ואחד מאיתנו ישמח למקסם לכם את הפינוי ולשים את הנכס הישן במקום גבוה ביותר.

מוכנים? המפנים המקצועיים של המובילים בפינוי מחכים לפנייתכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה