יום שבת, 26 במרץ 2016

טיפ הרגע - אל תזרקו שום דבר לפח


 

פח? מישהו הזכיר את המילה פח? אם אתם רוצים להיתקע לשנים רבות עם הבעיה, נסו להשתמש במילים הלא נכונות.

האם גם לכם נפלט המילה "זבל" או "סירחון" על בית של אגרן? מה שאתם צריכים לעשות זה להחליף את הגישה ומיד- אחרת אגרנות תישאר שם לעד.

הנה מה צריך לעשות  

·        חשוב להפסיק להשתמש במילים קשות "לעיכול". כאמור, אגרנים סובלים מחרדות ונטישה של החפצים ומכאן שהמילה לזרוק עלולה להפחיד אותם ולהשאיר אותם הרבה מאחור.

·        תשאלו את עצמכם מה היה גורם לכם לעלבון? כמוך כך גם האגרן, אל תעליבו אותו ותכנו את המבצר שלו במילים קשות כמו "מסריח" – כבדו אותו אם אתם רוצים שהוא יבטח בכם "וייתן לכם להיכנס".

כל הכבוד, אתם בהחלט בדרך הנכונה, התייחסות מכובדת לאגרנים ובפרט עשייה משותפת מבלי לפגוע ברגשותיו, תסייע לו ולכם לעזוב את החיים המסוכנים ולפצוח בחיים חדשים- ללא תלות רגשית בחפצים.

האם גם אתם מכירים את הדברים הללו מניסיונות העבר? אל תקשו עם עצמכם, ייתכן ומשהו חסר במכלול של הפינוי אותו אתם מנסם לעשות. יש כמה וכמה אפשריות לעשות את הדברים אחרת.

בסיכום דבר, תמיד תנו כבוד לאגרן, תנו לו להתקדם בקצב שלו, יש מצבים בהם הוא יגיד להם שהוא לא רוצה בשום פנים ואופן שתזרקו ולאחר כמה שעות בלבד ישנה את דעתו. חשוב שלא תתרגשו ותבינו את רגשותיו בעיקר.

לרוב, אנשים נוטים לחשוב כי אגרנות מתחילה ונגמרת באיסוף של דברים וזריקתם לאשפה. אז נכון שיש כאן עניין טכני אבל ללא הבנת הרגשות של האגרן- אתם עלולים להיתקע עם הרבה דברים מעבר לחפצים.

אז אם אתם מחפשים לשנות את הכללים, לצאת לטיול משפחות, לשבת יחד בחגים ולקבל בחזרה את האדם שאתם אוהבים, אנחנו המובילים בפינוי ממליצים לכם לבקר באתר- רוצים לקבל מאיתנו טיפים או תכנים נכונים לשינוי החיים?

כאן הזמן והמקום, השאירו את הפרטים שלכם- מבטיחים לשמור  עליהם ולא להעביר הלאה.

מוכנים לשינוי?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה