יום ראשון, 27 במרץ 2016

2 טיפים שבלעדיהם לא תוכלו להגיע להסכמות עם אגרן כפייתי


אל תניחו לחיים לחמוק לכם מבין האצבעות, חשוב לחיות כל יום בצורה המושלמת, כי בדרך הזו למעשה חיים את החיים באמת (שי גולד – צוות המובילים בפינוי)

 

לא מעט אנשים מניחים לחיים לחמוק מבין אצבעותיהם, הם מוותרים על החיים ובוחרים חפצים ועוד חפצים שינהלו את חייהם. כאמור, אלו הם חייהם של אגרנים כפייתיים. האם גם אתם מרגישים שהחיים חומקים לאנשים האהובים עליכם מבין האצבעות? האם גם לכם יש בן משפחה שזקוק לכם נואשות ולכם אין את הכלים לעזור לו?

במאמר החדש 2 טיפים שבלעדיהם לא תוכלו לעזור לאגרן, הכנתי לכם 2 טיפים מעולים אשר יעזרו לכם להבין את האדם היקר לכם מכול לפני שאתם בכלל ניגשים להליך הפינוי עצמו. מוזמנים לקרוא, ליישם ואפילו לשתף.

כפי שהבטחתי, אני רוצה לחלוק אתכם 2 טיפים מצוינים שבאמצעותם תוכלו להיערך בהתאם לפינוי אגרנות כפייתית וכך לעזור למי שאתם אוהבים לפצוח בחיים חדשים. אז הנה לכם – 2 דברים שיעשו את ההבדל וישנו את חייכם וחיי היקרים לכם לבלתי היכר.

טיפ מס' 1- לכו לפי צלילי החליל שלו (של האגרן)

האם גם אתם מנסים את הכול אבל בן המשפחה שלכם מעדיף את החפצים על פני כל השאר? פינוי דירה ואגרנות ומאידך, לפני שאתם מחליטים לעזור לאגרן אולי באמת תנסו לעזור לו? לכו לפי צלילי החליל שלו!!!  

מה זה אומר?

·        לפני שאתם ניגשים ומנסים לשכנע את האגרן לפנות את עצמו, נסו להבין מה הוא באמת רוצה? הקשיבו לו!! לכו לפי הצעדים שלו. זה יגרום לו לצאת מהפחד ולהיפתח אליכם.

·        מאוד כדאי גם לשתף אותו בכל הליך הפינוי- זה ייתן לו שקיפות שתביא איתה את הביטחון לעשות פינוי ללא מפריע ובקלות יתרה ממה שחשבתם.

בתחילת דבר, לפני שמפנים חפצים, מנסים לפנות את הלב, לפתוח אותו, לתת תחושה לאגרן שיש לו עם מי לדבר ושהוא זה שמנהל את ההצגה- יישום המאמר הזה יספק לכם דלת פתוחה הן לאגרן והן לעולם החפצים שלו.

טיפ מס' 2- צרפו את האגרן לפינוי עצמו

האם שמעתם פעם על משפחות של אגרנים שהתעקשו להשאיר את האגרן בחוץ ונחלו אכזבה? פינוי כמו פינוי, אם לא תצרפו את האגרן לפינוי- אתם בבעיה.

שזה אומר?

·        חשוב להבין, בן המשפחה שלכם מפחד, הוא מפחד והוא חי כל החיים חפצים, אי אפשר פשוט להיכנס למרחב המחייה שלו ולהגיד לו "תישאר בחוץ". זה עלול לסכן גם את ההליך של הפינוי ואפילו אתכם. כאמור, אגרנים מסוימים עלולים להיות אלימים ומסוכנים.

·        מכאן, שיהיה עליכם לשתף את האגרן, לתת לו תחושה שהוא שולט בעניינים, לקחת אותו חדר אחר חדר, למיין איתו את הדברים, לעשות איתו הפסקת קפה אם אפשר ולתת לו תחושה של ביטחון שאחרת? אבוד לכם מראש.

פינוי שמקורו באגרנות כפייתית דורש גם התייחסות להיבט הפיזי אבל ללא טיפול בהיבט הנפשי- הדברים אבודים מראש. בהעדר הסכמות עם האגרן, הדברים יתקעו ולעיתים יחמירו אף יותר.

בסיכום דבר?

יותר ויותר משפחות של אגרנים באמת שבאים עם כוונה טובה לעזור אבל נתקלים בהתנגדויות ואפילו אלימות קשה מצד האגרן. מאמר זה- לסייע לבני המשפחה ליישם את הכתוב ולאפשר פינוי פשוט, קל ובעיקר נוח יותר בעבור  המשפחות אך גם בעבור האגרן שזקוק לעזרה הזו כל כך.

רק כך תוכלו לסייע לאגרן כפייתי

·        להיפטר מאגרנות

·        להיפטר מהרצון למצוא עניין בחפצים אשר עלולים לסכן את חייו.

·        לחזור לחיים בריאים ובטיחותיים.

הדרך שלכם לחופש

עד כאן נתתי לכם 2 טיפים חזקים ביותר שיעזרו לכם להבין אגרנים לפני שתכנסו לעולמם. אהבתם? זקוקים לעזרה נוספת? באתר הבית שלנו תוכלו למצוא כל מה שאתם צריכים בכדי לשנות את חייכם וחיי האדם שחי בשביל לאגור.

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה