יום שני, 28 במרץ 2016

2 טעויות שאנשים עושים בעת פינוי דירה (ומה לעשות במקום)


 

המון אנשים חושבים שפינוי דירה זה הליך קל ופשוט ונכנסים לזה מבלי להתארגן מראש. האם גם לכם קרה שניסיתם לפנות גודש של חפצים מבית ישן ונתקעתם עם זה מעל הזמן המצופה? האם גם אתם חיפשתם לשים לפינוי סוף ובגלל שלא לקחתם בחשבון את כל הנדרש המצב הלך והחמיר?

אם כן, יכול להיות שגם אתם עושים 2 טעויות שאנשים עושים בעת פינוי דירה.

על 2 טעויות הללו ומה לעשות במקום- במאמר שלפניכם. מוזמנים לקרוא, ליישם ואפילו לשתף עם חברים שצריכים את המידע הזה!!!

כמו שאמרנו, המון אנשים מגיעים לאמצע החיים וצריכים לבצע פעם אחת לפחות פינוי דירה אבל נתקלים בקשיים. קשה להם להזיז את הדברים הכבדים, פתאום הם נתקלים בסכנות בלתי צפויות ומה הם עושים בכדי לקדם את הפינוי? בעיקר שום דבר. בעוד הזמן "נשרף" רבים מהם ממשיכים לדגול ולעשות 2 טעויות שגורמים להם להרגיש יותר ויותר תסכול נוכח המצב הנתון.

 

טעות מס' 1- מתעלמים מסכנות

הטעות הראשונה שאנשים עושים היא פשוט להתעלם מסכנות ומתקלים שיש בדרך. הם בטוחים שהם יכולים לעבור במקומות סבוכים ללא עזרה ואז מקבלים מכה בראש מחפץ חד. ברוב המקרים זה נגמר בסדר ומאידך, יש מקרים שלצערנו נגמרים לגמרי אחרת. אם כן, להתעלם מסכנות של התחשמלות? של חפצים כבדים נופלים ממקומות לא צפויים? כאמור, זה לא פותר שום דבר זה רק יחמיר את הבעיה ויתקע אתכם במקום.

אז מה צריך לעשות? 

קודם כל לא להתעלם משום דבר. התעלמות היא מתכון טוב לעשות את הדברים ליותר גרועים. במצבים מסוימים זה אפילו יכול להפוך מסכן חיים. אם כן, אל תעצמו עיניים ובפרט כשאתם נכנסים אל דירה גדושה בחפצים. חשוב ביותר שלא להתעלם משום סכנה קיימת בדרך וזאת באמצעות תכנון של פינוי שיתבצע מראש.

טעות מס' 2- עושים דברים בלי לתכנן מראש

הטעות הראשונה שאנשים עושים בעת פינוי דירה זה שהם חושבים שהם סופרמן. האם אפשר לעשות הכול בלי תכנון? הם נכנסים לדירה גדושה בחפצים ו אז לא מוצאים ידיים ורגליים. זה מה שקורה כשלא מתכננים מראש את הדברים.

אז מה עושים?

הטעות השנייה היא שאנשים רוצים לסיים את המטלות במהירות מבלי לתת דעת לכל שלב ושלב בתכנון הנכון. מה זה תכנון?

·         לרשום את כל המטלות לפני שאתם מתחילים בפינוי.

·         לרשום מה עלול לסכן אתכם ואיזה כלי בטיחות לרבות ביגוד ראוי להצטייד לפני.

·         להקציב זמן לסיום המלאכה ולסדר את שלבי הפינוי החל מבדיקה ראשונית ועד לשיפוץ הנכס.

תכנון טוב? כך למעשה תופתעו איך פינוי דירה יכול להפוך הליך פשוט וקל גם לאנשים שאין להם ניסיון ובסך הכול רוצים בית ללא חפצים ובלגן.

בסופו של עניין:

יותר ויותר מפני דירות מקצועיים מעידים פה אחד על אנשים שביצעו פינוי דירה ונקלעו לסכנות ובעיות. כפי שניתן ללמוד ממאמר זה, אתם לא חייבים להיתקע עם דירה מלאה בחפצים ולשבור את הראש. יש המון מה לעשות וזה אפשרי ואפילו קל. מה שחשוב הוא להבין את משמעות ההליך לרבות זה שנדרש מכם להרים כאן את הכפפה ולהחליט על שינוי נכון. כאמור, לפעול במטרה שהבית יהיה נקי ובטח שלא מסוכן לכם ולסביבה.

הצעד הבא שלכם לסביבה נכונה

אהבתם? שתפו את המאמר עם חברים שצריכים את העזרה הזו!! רוצים לקבל מאיתנו טיפים ומידע שימושי חסר? בשביל זה אנחנו כאן ובשביל זה הקמנו את האתר הזה- באתר מחכים לכם לא מעט דברים שיעזרו לכם לצאת מהפינוי הזה בשלום!!!

רוצים מידע נוסף? השאירו את הפרטים באתר ואחד מאיתנו ישמח לעזור.

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה