יום שני, 28 במרץ 2016

3 דברים שבלעדיהם אי אפשר לבצע פינוי עיתונים מדירה


 

הרבה אנשים מגלים באמצע החיים כי היקרים להם מכול אוהבים לאסוף עיתונים ללא מטרה. הם חוששים כי המצב הזה עלול לסכן את יקיריהם ועדיין- לא ממש יודעים מה לעשות.

האם גם אתם מכירים אנשים שרצו כל כך לעזור לאגרני עיתונים אבל נחלו כישלון קשה בגלל חוסר ידע? אם כן, זה בדיוק הנושא של המאמר שלפניכם שבו אצייד  אתכם ב3 דברים שבלעדיהם לא תוכלו ליישם פינוי דירה נכון. מוזמנים לקרוא, ליישם ולשתף.

כמו שיכולתם להבין, הרבה אנשים רוצים לפנות עיתונים מדירת אגרן ונתקלים בקשיים גדולים וסיכונים בלתי נתפסים. בכדי שגם אתם לא תהיו במקום הזה ותצלחו פינוי עיתונים באשר הוא, הכנתי לכם 3 דברים שבלעדיהם אי אפשר לבצע פינוי נכון.

הדבר הראשון ש.... אל תשנו להם את הסדר!!!

סדר  העיתונים הוא מעל לכל. לא מעט אנשים מספרים כי ניסו לפנות עיתונים של בן משפחה אגרן אבל מהר מאוד מצאו את העיתונים שוב במקומם.

נשמע לכם מוכר? אם לא תשנו להם את הסדר, הדברים יצליחו יותר.

ואיך עושים את זה?

·        מה שצריך לעשות זה לא לגעת בסדר העיתונים של האגרן, אל תעשו שום שינוי מבלי לבקש רשות מהאגרן.

·        אם בכל זאת החלטתם לעשות שינויים שכאלה, ראוי ביותר לקחת את האגרן לכמה שיחות (אחת לא תפסיק) ולייצר אצלו סוג של אמון.

 

כל הכבוד, צלחתם את השלב הראשון בזכות מאמר הזה תוכלו  לאפשר לעצמכם להתקדם הלאה ולהזיז את העיתונים מבלי לפחד שהם יחזרו מפח האשפה בשנית.

 

והדבר השני הוא לשכנע את האגרן ב....

אגרנים אוהבים לאגור את העיתונים ערימה על גבי ערימה,  עד שזה לא נמצא במקום הם לא נינוחים וכך הם חלילה יכולים בוקר אחד לקום  ולחשוף את עצמם ואת הסביבה בשריפה מסכנת חיים. במקום לבזבז את הדברים על פחד- ראוי ביותר לשכנע את האגרן.

מה זה אומר תכלס?

·        מה שצריך לעשות זה קודם כל לחזור למקור השיחה, לעשות עם בן המשפחה האגרן סיבוב בבית ולהגיע לדין ודברים באשר לשמירת העיתונים הטובים ואלו שאפשר למסור או להעביר.

·        כאמור, לא משתמשים במילות גנאי כמו לזרוק, להשליך, הרעיון הוא להעביר לאגרן את המסר שכלום "לא ייזרק".

 

אפשר להגיד כל הכבוד, צלחתם עוד שלב במאמר שמטרתו להביא לכם הדגשים מפי בעלי מקצוע: מעכשיו לא זורקים שום דבר אפשר לצלוח ולהתקדם הלאה בפינוי ללא מפריע או מעצור.

 

הדבר  השלישי והאחרון-  לעשות את זה ביחד

רוצים לבצע פינוי עיתונים אבל לא רוצים שהאגרן יהיה בסביבה? חברים... אתם בבעיה גדולה, אם לא תעשו את זה יחד, אתם עלולים לשכוח מזה.

מה זאת אומרת?

·       מה שיידרש מכם לעשות זה להפעיל את חוק החביבות, חוק ההוכחה, אלו הם חוקים בשיווק ומאידך, הם לא שונים מהחיים עצמם. התחבבו על האגרן, הוכיחו לו שזה המקום הנכון ביותר וכך הוא יוכל להשאיר את החרדה מאחור ולבטוח בכם.

·        לא יזיק במקביל, לשתף אותו בכל מהלך הפינוי ולא לעשות את הדברים בצורה קיצונית בכדי שלא לצור אצלו אנטי.

 

פשוט מעולה, איזה כיף כי בקרוב האדם האהוב עליכם ביותר יפסיק לאגור עיתונים ושוב תוכלו להתראות כמו בעבר ללא חשש או סכנה והכול בזכות יישום המאמר.

שנעבור לסיכום?

כמו שיכולתם להבין ממאמר 3 הדברים שאי אפשר לבצע פינוי עיתונים בלעדיהם, הרבה אנשים מנסים לבצע פינוי עיתונים מדירה של בן משפחה ונתקלים בקושי וסכנה. באמצעות המאמר הזה תוכלו גם אתם להגיע לכל האנשים שסגרו לכם את הדלת בפרצוף ולהשיג פינוי שיפתח את ליבם אליכם כמו בעבר.

עד כה סיפקנו לכם 3 דברים שהם חלק בלתי נפרד מפינוי של עיתונים מדירת אגרן. האם יש משהו שתרצו לספר לנו? אנו דיסקרטיים ביותר ונשמח מאוד לסייע לכם בכל שאלה או דרישה. עזרו לנו לעזור לכם ולצמוח יחד מהשינוי.

הדרך להציל בהצלחה את מי שאתם אוהבים

זקוקים לטיפים נוספים? לא מסוגלים להתגבר על הפינוי הזה לבד? מבינים אתכם ובכלל שלא שיפוטיים. כל שעליכם לעשות זה להשאיר את הפרטים (מבטיחים לשמור על חיסיון) או לצור קשר טלפונית והעזרה שלנו בדרך אליכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה