יום חמישי, 11 בפברואר 2016

שלוש טעויות שאנשים חושבים על פינוי תכולת דירה לאספן כפייתי


 
יותר ויותר אנשים מנסים להשתמש בידיעות שלהם וכך לחסוך בעלויות של פינוי דירה. האם פינוי דירות של אספנים כפייתיים משתווה לפינוי רגיל של מעבר דירה? זהו שלא, האנשים שעושים זאת מנסים לחסוך זמן וכסף ויוצא להם בדיוק ההיפך, הם מוצאים את עצמם במבוי סתום, בית עמוס לעייפה ומישהו שמסרב לתת להם להמשיך הלאה. למה זה קורה להם ולמה זה קורה לכם? כיצד תוכלו להרים את הכפפה ולעזור לעצמכם בהליך של לפנות דירה של אגרן ולצאת מזה בשלום?

כשאין מטרה אי אפשר לבצע פינוי דירה לאספן כפייתי


שלא תשגו בזה, אם אין לכם ניסיון בעניין של פינוי דירות, ראוי שתבינו את הטעות הראשונה שאליה אתם עלולים ליפול אם לא תיקחו אחריות. טעותם המרבית של לא מעט אנשים באה לידי ביטוי ברצון שלהם להיות אדונים לעצמם. הם לוקחים יום אחד של חופש ואז מגלים שעניין של אגרנות כפייתית לרבות פינוי דירה של אספן כפייתי הם הרבה יותר מסתם איסוף של חפצים. אז מה הפתרון? זה יכול להיות פשוט יותר מאי פעם, מפנה מקצועי יודע לתת מענה גם לעניין הארגון הפיזי של החפצים וגם להתמודדות אל מול האספן המסרב להתפנות מחפציו. כמה זמן זה ייקח לו וכמה לכם? התשובה כמו ידועה מראש. אפשר לבצע פינוי של אספן כפייתי ולעשות את זה מהר ויעיל מבלי שאף אחד ייפגע.

לאן משליכים את האשפה?


הטעות השנייה של מרבית בני האדם היא לחשוב שהאשפה תפונה מעצמה. האומנם? מה יקרה שיגיעו מרשות העירייה? האמינו למפנה המקצועי- כזאת כמות של אשפה עלולה לסכן אתכם גם בהיבט הפיזי וגם בהיבט של הקנסות. לשי גולד יש את הפתרון עבורכם- הוא מגיע עם משאיות, מצויד היטב, אישורי השלכת פסולת באתרים מורשים וקנסות? לא יהיו זה בטוח. פינוי של פסולת בזמן קצר ובקלות יתרה  ובעיקר ללא בעיות עם העירייה או השכנים.

בסיכום דבר, הבנתם כי יותר ויותר אנשים לא מפנים דירות של אספנים לבד. מאמר זה איננו מתייחס אליכם, אלא לחברים שלכם - אלו שלא באמת  מבינים את חשיבות הזמנתו של המפנה המקצועי.

 

כי כשיש לכם מפנה דירות שיכול לעשות את זה בזמן קצר וביעילות רבה- יש לכם הכול.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה