יום שבת, 13 בפברואר 2016

כמה עולה להיות אגרן כפייתי?



 

אנשים אוהבים לאסוף הכול מהכול, כמה עולה להיות אגרן כפייתי ומה משלם על זה יותר האגרן או המשפחה שלו? השוק מציג מהפך צרכני גדול ביותר ויותר אנשים מכניסים הביתה דווקא מה שהם פחות צריכים. למרות עליה וירידה של המחירים- מי שמשלם את המחיר הכבד הוא לא בהכרח האגרנים אלא בני המשפחה שלהם. אז למה זה קורה? ומה הקשר בין אגרנות לבין הפסד כלכלי?

 

אגרן של בקבוקים עם תסבוכת כלכלית קשה


 

מנחם וגליה הרשו לבנם לחזור לגור בבית, לאחר הגירושים שלו הוא חווה טראומה אישית ומכאן שרצו לתמוך בו. מה שהם לא ידעו זה שיש לו  אובססיה לאיסוף של בקבוקים. זה לא חייב להיות בקבוקים קטנים או בקבוקי שתייה, זה יכול להיות אפילו בקבוקים מוזרים שמלאים בחומרי ניקוי. בנם אסף הכול מהכול וחשבון הבנק שלו זעק לשמיים. הם גילו את זה שיום אחד מנהל הבנק התקשר ושאל לשלומו של בנם- כך למעשה הם גילו שבנם מוציא את כל כספו על איסוף בלתי פוסק של בקבוקים. השלב הבא היה להיכנס ולגלות ערימה ענקית של בקבוקים במחסן הקטן למטה, בתוך הארונות ובכל מקום בתוך חדר המגורים שלו. הוא לא נתן להיכנס- כך שאף אחד לא באמת ידע. הבן שלהם סובל מתסבוכת כלכלית שמקורה בעניין של אגרנות בקבוקים.

 

איך לעזור לבן אוסף בקבוקים כפייתי?


מנחם וגילה הבינו שהם צריכים לחסל לו כמה שיותר מהר את כרטיסי האשראי, כך הוא יפסיק לקנות ולמלא למכביר את הבית בבקבוקים. הקטנת החובות וכמובן מעבר לשלב הבא, לחפש מפנה דירות שמבין את רגשותיהם של האגרנים כי את זה אי אפשר לעשות לבד. לצד העניין הזה של התנהלות במזומן, היה ניתן לעבור לשלב הבא- מישהו שיפנה בעבורם את הסכנה המתקרבת- ערימה של בקבוקים כבדים בכל מקום. המפנה ידע לדבר עם בנם ובעיקר לשכנע אותו להתקדם אל השלב הבא. יותר ויותר אנשים מנסים לעשות פינוי דירה של אגרנות לבד ומגלים מבוי סתום או התנגדות נפשעת מצדו של האגרן או מצד החפצים הרבים. מה הם מפספסים בדרך? מה אתם יכולים שלא לפספס ואיך זה שהאהוב עליכם ממשיך לאגור שוב לאחר שלכאורה הצלחתם לפנות לבד?

 

רוצים לקבל עוד טיפים שבאמצעותם תצליחו לעצור את מי שאתם אוהבים מאגירה אין סופית?במיוחד בשבילכם, נבנה והוקם בלוג זה, כמו כן, נשמח אם תבקרו באתר הבית שלנו המציע מידע חינמי בכל תחומי האגרנות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה