יום רביעי, 3 בפברואר 2016

איך עוזרים לאגרנים להפסיק לאגור? פתרונות להתמודדות רגשית מול אגרנים



אתם כמעט ורואים את הסוף, אין לכם מה לעשות כי אתם לא באמת יודעים מהיכן להתחיל. איך עוזרים לאימא אגרנית או לדודה אגרנית? לאגרנים אין שום בעיה עם עצמם, למעשה, אם לא תעצרו אותם אתם עלולים לאבד אותם ולא בהכרח לטובת החפץ אלא יותר בכיוון של סכנת חיים. אנחנו יודעים איך זה נראה, היינו שם, במשך 20 שנה ביצענו פינויים שכאלו- פינויים המביאים בליבכם תקווה, רצון לייצר חופש, נשימה, אוויר, סדר ובעיקר, אורח חיים בריא על כל המשתמע מכך. זה אפשרי וזה בעיקר תלוי מה תעשו עם הטיפים שהשארנו לכם כאן.

אתם לא צריכים להתמודד עם האגרנות הזו לבד


צוות מומחה פינוי דירה מושיט לכם יד, אתם לא צריכים ולא יכולים להתמודד עם האגרנות לבד. אם אח שלכם, אימא שלכם או אדם יקר שאתם מכירים אוגר ללא הכרה, זה לא ישתפר אלא אם תרימו את הכפפה. לא קל להתמודד עם אדם שאוגר ללא הפסקה ומעדיף את החפץ על המרחב המחייה או החמצן בבית. אנחנו יודעים, אנחנו אולי לא אגרנים אבל חווינו לא מעט מקרים שבסופם יצקנו סוף מצוין של השבת איכות החיים לאותו האגרן. אז איך אנחנו עושים את זה ואיזה פתרון אנחנו יכולים לתת לכם?

איך אנחנו עושים את זה?


ראשית, אנחנו לא מאשימים אף אחד, בטח לא את האגרן. צוות המומחים של פינוי דירה ובראשם שי גולד, מגלים רגישות, אמפתיה ובעיקר הבנה מלאה לליבו של האגרן. "לא מאשימים אדם על האגירה ובטח שלא את החפץ" אומר ומציין שי גולד ומספר שזה תמיד מתיר את האגרן מהרצון לאגור. תמיד להפגין סלחנות אומר שי ומזכיר, "מבחינת החפצים, חייב תמיד לעורר בהם כבוד". כאשר מכבדים את החפץ, למעשה מכבדים את האגרן וזו בהחלט דרך טובה להיכנס אל ליבו דרך הדלת הנכונה.

אנחנו יודעים, היינו שם, לא קל להתמודד עם אגרנות לבד ולמעשה אתם לא צריכים. שי פינוי דירה או שי גולד בשבילכם, יסייע ויעניק לאוהביכם את המקום הבטוח.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה