יום חמישי, 11 בפברואר 2016

שתי טעויות שבגללן לא מצליחים הורים להפסיק תופעת איסוף כפייתי של בגדים


אי אפשר להפסיק את זה אם לא יודעים מאיפה זה מתחיל. זה נשמע לכם מוכר? האם גם לכם יש את אותה הבעיה? אם אתם הורים לילדים שיש להם בעיה של איסוף בגדים כפייתי, כדאי שתקראו את המאמר הבא. אספנו עבורכם 3 טעויות שהורים, כמוכם, עושים כשהם רוצים בסך הכול להפסיק איסוף כפייתי של בגדים של בנם בבית. להלן 3 טעויות של דברים שאסור לעשות וכיצד ניתן בו זמנית להתגבר עליהן באמצעות בחירת מפנה דירות מקצועי.

אם תנסו לבצע פינוי לבד אספנים כפייתיים לא יפסיקו לעולם


הטעות הראשונה של משפחות או הורים של אספני בגדים היא שאין להם ידע כזה או אחר בהתנהלות של אדם שאוסף ללא סוף וללא מטרה. זו למעשה נחשבת טעות ענקית מבחינתכם, יודעים למה? זה כי לאגרנים אין שום מטרה, הם יאספו גם מה שלא צריך ומה שלא תמיד יכול לשמש למטרה כזו או אחרת. מבחינתם זה אולי לא תקין ומאידך, הם, בשלהם, יאספו ויאגרו כמה שיותר בגדים עד שלא יהיה יותר מקום לנשום. זקוקים לפתרון? אתם צריכים מפנה דירות שמבין עניין ויודע איך לגשת לאגרנים ואפילו לבן שלכם. מפנה הדירות יגיע, יבדוק את המטרה לשמה הוזמן ורק לאחר שינהל שיחה עם האגרן, יתקדם הלאה למטרה שאתם זקוקים לה – לבד? אם אין לכם ניסיון חשוב להשאיר את זה למי שמבין עניין.

אל תדברו אל אספני בגדים כפייתיים מגבוה כשהמטרה היא לגרום להם להפסיק


הטעות השנייה היא שמדברים בתקיפות לאגרנים, זה יגרום להם להירתע וכך להיעלם, דברו אליהם בשפה שלהם, היו עדינים והפגינו אמפתיה. בחירת תקיפות או אמירה מלחיצה, תגרום להם ללכת לאחור ולוותר על הרעיון בו אתם מסייעים להם. במקרים הללו, מפנה דירות הוא הכתובת ואי בחירתו זו טעות גדולה מכיוון שלאחר כמה שנות פינוי הוא לבטח יידע איך לגשת ואיך לקדם את התהליך של איסוף הבגדים הכפייתי.

בסיכום דבר, מפנה דירות הוא כלי משמעותי לקידום הבעיה שלכם, אל תשברו את הראש, צרו קשר עוד היום ואחד מאתנו ישמח לפטור את בנכם מאגירת הבגדים.

 

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה