יום חמישי, 11 בפברואר 2016

איך אפשר להפסיק אוסף ספרים ועיתונים מאגירה?

 
המון אנשים ישמרו את זה בסוד ויש שיספרו לכם. אגרנות כפייתית מזמן שזו לא מילה גסה. הבן שלכם אוסף דברים בבית וזה קשור בספרים ועיתונים למכביר. איך אתם מפסיקים את זה? נשמע לכם מוכר? האם גם בנם של השכנים עושה את אותו הדבר? יש לא מעט אנשים אשר סובלים מתופעת האגירה ולא מדווחים על כך. ניסיתם כבר הכול והבן שלכם רק הולך ומחמיר עם תופעת האגירה? אולי העניין הזה לא בשבילכם וכאן הזמן והמקום לספר לכם איך מפנה דירות היה מסייע לכם בחצי הזמן ומשאיר את אגירת הספרים הרבה מאחור.

כשאתם פוגעים בסובלים מבעיה של אספנות יתר אתם מפספסים משהו

אתם לא רוצים לפגוע באדם שאתם אוהבים, הטעות הראשונה שלכם היא שאתם חושבים שהכול מיועד לפח. זה לא עובד כך אצל אגרנים. אי אפשר להאשים אתכם, אחרי הכול, מה לכם ולפינוי מסוג זה. זה קשה הן בהיבט הרגשי והן בהיבט הפיזי. הטעות הגדולה שלכם הינה חוסר הידיעה שהרי ברגע שאתם "פוגעים" בחפץ אתם פוגעים באגרן הכפייתי בעצמו. אז מה נדרש מכם? לשי גולד יש את הפתרון עבורכם, מפנה דירות מומחה בתחום שמכיר ומבין את תחום הפינוי מקרוב וכמו שהוא מכיר את החפץ, כך גם את רגשותיו של האגרן -כך למעשה תצליחו למגר תופעה של אגרנות עיתונים או אספנות יתר ולהשיב את החיים למסלולם.

פינוי שמקורו אגרנות –סוף דבר במחשבה תחילה

כפי שכבר  הבנתם, יותר ויותר אנשים מוותרים על ההתמודדות אל מול אגרנות כפייתית ומשאירים זאת למומחים יודעי דבר וזה למה? אף אחד לא רוצה להתעסק במישור הרגשי ואף לבזבז זמן יקר על משהו שלא ידוע מראש. רבים מהאנשים שלא מודעים למפנה דירות מפספסים את עצמם בדרך ומגיעים למבוי סתום או לנקודת ההתחלה.בסיכום דבר, שירותי פינוי דירה הוא בהחלט מניע טוב למגר אגרנות כפייתית בכדי לסיים את הליך האיסוף בבית כמה שיותר מהר. אם גם אתם חושבים כמונו, היכנסו לבלוג וקראו בהרחבה אודות כלים שיעזרו לכם להשאיר את האגרנות הרבה מאחור.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה