יום שבת, 13 בפברואר 2016

2 טעויות שהורים עושים בעת פינוי דירה עמוסה בתכולה וחפצים



יותר ויותר אנשים רוצים להפסיק את תופעת האגרנות של יקיריהם, חלקם רוצים לחסוך בזמן ובמשאבים אבל המשותף לכולם- הפסקת תופעת האגרנות לאלתר. האם הרעיון של להתמודד עם האגרנות לבד פותר את הבעיה? למה זה לא נפסק והאדם היקר לך אף מחמיר באיסוף?נשמע לך מוכר? האם גם כאן התקיים ניסיון לחסוך במשאבים בשביל להשאיר את האגרנות בצד? 2 טעויות קריטיות של הורי אגרנים בבחירת הליך פינוי דירה עצמאי ואיך אפשר לפתור את הבעיה באופן הנכון-  במאמר הבא.

אל תעשו פינוי דירה לאגרן מבלי לקבל את רשותו


עד כמה קיימת כאן הבנה? אולי כן ומאידך, אם אין לך ניסיון בעניין של פינוי דירה חשוב לקרוא את המאמר הזה. הטעות הקריטית הראשונה היא לנסות לפנות דברים לאגרן מבלי לקבל את רשותו. מה יקרה אז? הוא יתנגד וזה יכול להיגמר לא פעם בהתנהגות אלימה קיצונית במיוחד. אין לנסות את האגרן, גם אם נדמה  שמכירים אותו- יש דרך. לשי גולד מצוות פינוי דירה יש את הגישה, 25 שנות פינוי נתנו לו את האפשרות לדבר בגובה העיניים עם בן המשפחה שלך וכך למעשה לגרום לו להיות חלק ממיון החפצים ואף הפינוי שלהם- כך ימנעו תקריות לא נעימות ובפרט אם מדובר במישהו שיקר לך מאוד.

זה מה שלא תקבלו אם תחפשו שירותי פינוי דירה בחינם


הטעות הנפוצה השנייה עוסקת בשירותים חינמיים, למה הנך מחפש אחר שירות פינוי דירה חינם? מה לדעתך תוכל להשיג? אם מדובר בפינוי שקשור באגרנות כפייתית, רצוי לך שלא להסתבך עם מפנים לא מוכרים שמציעים לך לכאורה- תכולה תמורת פינוי. זו טעות גדולה לחפש שירותי פינוי חינם, מכיוון שלרוב, השירות שיתקבל שם לא באמת יהיה רלוונטי. שי גולד מצוות פינוי דירה מספק שירותי פינוי חינם ומאידך- מדגיש ואומר כי רק אם התכולה בעלת ערך, ניתן לתרגם אותה לפינוי שכולו חינם.

כמו שהבנת , יותר ויותר בני משפחות של אגרנים מחפשים לעשות פינוי דירה לבד או פינוי דירה חינם, עד כמה זה נכון? מה הם או הנך מפספס בדרך?למה האדם האהוב עליך חוזר לאגור? אהבת  ? ניתן לשתף את המאמר עם חברים, למידע נוסף שקשור באגרנות כפייתית ובאיסוף חפצים -בלוג רווי תוכן על איך להתמודד עם בן משפחה אגרן.
למידע נוסף- ניתן להיכנס לאתר ולקבל את המדריך החינמי שלנו.

 

 

 

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה