יום חמישי, 28 בינואר 2016

איך מתמודדים עם אספנות בגדים כפייתית- שי פינוי דירה


 

תכירו את מירב, היא אוהבת בגדים, היא קונה אותם ולרוב לא מיישמת את הלבוש. לא משנה, שיישאר בארון. עוד ועוד ואין לזה סוף. אימא שלה כבר מיואשת ואין לה מושג איך להוציא את הבת שלה מתסביך הממכר של לקנות ללא הכרה משהו שאין בו צורך. כשמדברים על אספנות בגדים כפייתית, הסיפור של מירב כמו מעניק את כל הפרספקטיבות על למה צריך להפסיק עם זה ומהר.




 

זה ממלא חלל חסר – למה היא עושה את זה


אימא שלה כמו איבדה את התקווה, היא ראתה את מירב אוספת יותר ויותר בגדים ומגדילה גם את האוברדרפט על הדרך. אימא של מירב לא באמת ידעה מה יותר גרוע? איסוף הבגדים, חוסר המקום או גרעון הבנק. מה שלא ידעה אימא של מירב, כי יש לביתה לא מעט בעיות והן קשורות גם להיבט החברתי. "את לא שמה לב" שאלה אותה חברתה הטובה. הבת שלך לא יוצאת מהבית, אין לה חברים ועל אף שיש שם המון בגדים חדשים- מירב תמיד בוחרת את המרופטים וההרוסים. אז למה היא קונה ולא לובשת? מסתבר שהבגדים היוו חסך גדול עבור מירב, הם הפכו למשהו שאין לה, "לחבר הטוב ביותר".

 

איך מפסיקים את תופעת אספנות הבגדים?


כמו נותני שירות רבים, גם שי גולד פגש במירב ובאימא שלה. בתחילה נתקל בהתנגדות ומאידך, לאחר שהזכיר את החיוך ושמר עליו לאורך כל ההליך, הבינו אימא של מירב וביתה כי מדובר באדם שבסך הכול רוצה לסייע להן להשיב את החיים למסלולם. ביחס לנותני השירות האחרים, שי גולד ידע את הבעיה מקרוב וזו הייתה בהחלט תחילתה של ידידות מופלאה. חלק מהבגדים הועברו לתרומה, חלק מהבגדים הוחזרו לחנות ויש לציין כי שום דבר לא נזרק לאשפה- כאמור, אנשים שאוספים למכביר מעדיפים כמה שפחות לזרוק- כי בעבורם הכול בעל חשיבות.

אז היו שם הסכמות, מירב הצליחה להשיב את חיי החברה שלה לתלם וגם  הצליחה לנצל חלק מהבגדים החדשים שנותרו בארון ובאשר לחשבון הבנק? גם כאן, סייע בידיה שי ונכון להיום היא מצליחה לחסוך לא מעט מהכנסותיה.





 

תמונות, מאמרי תוכן וכל השאר- באתר הבית שלנו - http://www.bestclearing.com/

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה