יום רביעי, 2 במאי 2018

פינוי דירות בישראל




אדי בן 63 אוגר חפצים ולא יכול להפסיק, הגר רוצה להתחתן אבל הבית שלה גדוש חפצים והיא מוותרת על הכול עבורם- כן, גם על החיים האישיים שלה. אפשר לדבר גם על מילי שאיבדה את בן זוגה בנסיבות טרגיות ומצאה נחמה בחפצים שנערמו בביתה כאילו אין מחר. כל המקרים הללו בטח מוכרים לחלקכם, או שאולי פחות? בכל אופן, חשוב לציין כי אגרנות כפייתית בישראל הינה בעיה שבעיקרה לא החפץ כמו הרגש! הפחד מלהישאר לבד, הפחד מלהתמודד וכן, למצוא נחמה באגירה של חפצים. הנושא הרבה יותר עמוק ממה שרוב האנשים חושבים ולכן חשוב להסתכל עליו משני ההיבטים, גם ההיבט הטיפולי וגם ההיבט הפיזי- פינוי דירות בישראל שעליו נדבר אתכם במאמר הבא.

הקשר עם המפנה עצמו, מפנה הדירות, הוא תרחיש שלא ניתן לוותר עליו, למעשה, פינוי דירות בישראל מתרחש לאחר ההיבט הטיפולי, בשלב הזה, חובה לחפש מפנה דירות שיודע להתחיל את המשימה ואף לסיים אותה. צריך להבין מה הכוונה כשמדברים על פינוי דירות בישראל, זה לא לבוא, להזיז חפצים ולחזור לשגרת חיים, זה הרבה יותר. שי פינוי דירה מכיר ואף פינה כמה וכמה פעמים את אותן זירות של אגרנים ולמה? אולי בעיקר משום שלא טיפלו בשורשה של הבעיה.

המאמר הזה מופנה אליכם, אלו שרוצים כל כך לסייע לבני משפחותיהם האגרנים ולא יודעים מאין להתחיל אם בכלל. שי פינוי דירה אמנם לא מטפל בהיבט הפסיכולוגי, אבל נוכח עבודתו עם גורמי רווחה ואנשים מקצועיים בתחום- הוא בהחלט יכול להוביל את הפינוי על הצד הטוב ביותר בעוד הוא מלווה את האגרן, לא לוחץ עליו ונותן לו להיות הוא עצמו בתוך הפינוי הזה. כמו רוב האנשים, ביתם הוא מבצרם ואם מפנה דירות לא יכול להרגיש את זה מעבר להבנה- ספק שיצליח לספק לכם את השירות המבוקש.

לשי פינוי דירה יש לא מעט הוכחות חיות וחותכות באשר לפינויים מכל הסוגים באשר הם- זה מתחיל בביקור, הכרת האגרן ורק אחר כך ברשותו כמובן את הכרת הסביבה. למיין את החפצים, לא לפגוע ולתת כבוד לכל מהלך בבית- לעיתים, תתקלו במפנים שיעניקו לכם את ההבטחה הזאת, אבל תוך כדי פינוי, הם לא תמיד ישימו לב למה שהובטח. זה כל כך קריטי עניין הרגש והסובלנות עד שאם הוא לא יתרחש אתם עלולים להיתקע עם חפצים בבית ועם אגרן שיוצא בלילה ומחזיר את כל מה שהמפנה מוציא.

בסיכומו של דבר, חובת הפינוי חלה עליכם- הבחירות שלכם ואיך אתם באמת ובתמים מסייעים מכל הלב לאבא שלכם, לאחותכם או למי שעצר את חייו נוכח ערימת החפצים והפסולת. אגרנות כפייתית בישראל- משמע לראות את עומק הבעיה, לראות ולהיכנס לנעליו של האחר ולהיות הוא עצמו כמה זמן שיצרך כדי לגרום לפינוי הזה להצליח!

 

 

 

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה