יום שבת, 5 במאי 2018

פינוי יסודי של כל החפצים הלא נחוצים והפסולת מתוך שטח הדירה




קיבלתם דירה בירושה? יש לכם דירה שאביכם או קרוב ללבכם אגר ואגר חפצים ואין לכם מושג מאיפה להתחיל? נשמע מאוד מוכר, אם תשאלו את שי פינוי דירה, יש לו רק דבר אחד להגיד לכם, קודם כל "רגש". במאמר שלפניכם נדבר על פינוי יסודי של חפצים לא נחוצים ופינוי פסולת ובתנאי כי אתם מודעים ויודעים שבגלל לפעול עם הרגש- החפצים לא יזיזו את עצמם.

אם זכיתם בירושה, זה יותר קל, אבל אם שיבדל לחיים ארוכים- אחד מקרוב המשפחה שלכם עדיין בחיים, חשוב מאוד לפעול על פי צו הרגש. למה הרגש כל כך חשוב בנישה הזאת? ניסיון של יותר מעשרים שנה מעיד ששום דבר למעשה לא יכול לנוע או להשתנות אם לא באים בנימה טובה, ברגש ועם רצון עמוק לעזור, אבל באמת לעזור למי שאוהבים להתחיל את חייו מחדש. להתחיל את חייו מחדש? בהחלט שכן, לא משנה בן כמה יקיריכם (זה האוגר) מרגע שהוא מפסיק לאגור, הוא כמו נולד מחדש, שואלים למה? בעיקר משום שמרגע שהוא מבין עד כמה זה מסכן אותו, חייו וחייכם צפויים להשתנות על הצד הטוב ביותר.

אבל רגע, לא כל כך בקלות, זה נשמע מעולה ונהדר ומה אתם עושים בנידון? נניח והגעתם לטיפול, הצלחתם לעבור את הקושי הפסיכולוגי ועכשיו.. עכשיו אפשר לדבר על פינוי יסודי של החפצים בהיבט הטכני.

עשה ואל תעשה

לקחתם מפנה דירות מקצועי? וודאו כי הוא מכיר את החוקים ולא יסבך אתכם בחוקים שדווקא אתם לא מכירים. אחרי הכול, כשאתם בוחרים מפנה דירות, חשוב שהוא יהיה אמין לא רק בביצוע הליך החוזה אלא גם בקיומו. למה זה כל כך חשוב לבדוק ולוודא דברים כאלה? בעיקר כדי שלא לשלם ממיטב כספכם למישהו שאתם בוטחים בו אבל אז לגלות כי יום למחרת, יקיריכם אגר את החפצים בחזרה או נשארתם עם חצי דירה עם תכולה שמראש הייתה אמורה להעלם מהדירה – זאת לפחות על פי דין ודברים עליהם חתמתם.

חשוב מאוד לוודא כי הפסולת תישלח לאתרי אשפה מורשים- למה? כדי שלא לסבך אתכם בקנסות, מריבות עם השכנים ועוד כמה דברים שלרוב צצים כשצריך לבצע פינוי יסודי.

בין היתר, אם כבר הגעתם למפנה דירות, חשוב לוודא כי הוא לא רק פועל על פי הכללים המוכתבים בחוזה אלא מאובזר עם ציוד מתאים לפינוי האשפה מבלי שאף אחד יבחין בכך.

שואלים איך שי פינוי דירה עושה זאת? בעיקר בשעות שהשכנים לא נמצאים- זאת כדי לא להטריד את שלוותם. כמו כן, האשפה נזרקת אך ורק בשקיות עבות מאוד כך שלא יזלוג שום דבר בחדר המדרגות.

סיכום דבר? הנה לכם מפנה אלטרואיסט, שואלים מזה אומר? הנה לכם מישהו שבעיקר דואג אך ורק לטובתכם ולא משנה מה תהיה עלות הפינוי. מישהו שאוהב אנשים ודואג להם עם כל הלב והנשמה. לפרטים, חפשו אותנו באתר הבית- שי פינוי דירה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה