יום שבת, 5 במאי 2018

ליווי פינוי דירות השייכות לאגרנים כפייתיים




שואלים מזה ליווי פינוי דירות השייכות לאגרנים כפייתיים? אם ניסיתם פעם לפנות דירה כזאת, אם ניסיתם אפילו יותר מפעם אחת וכלום לא קרה/ האגרן תקף אתכם/ החפצים חזרו שוב לרבות הפסולת- אז אין ספק שאתם צריכים מלווה מיוחד. אתם חייבים מישהו שיודע לעשות את זה אבל אחד כזה שאוהב את הזולת, מישהו שאכפת לו מכם ויכול לשמש מלווה בכל התהליך הזה. כדי להבין למה ומזה מלווה דירות של אגרנים ופינוי שכזה, חשוב להיכנס לפרטים העמוקים שבדבר.

אז מזה בעצם אגרן?

אם יקיריכם מסרב לפגוש אתכם, הוא מעדיף חפצים על פניכם אבל אתם לא יודעים, זה יהיה אולי החלק הראשון בדבר שיסביר את הכול. אם יקיריכם מסכים לפינוי אבל אז, עוברים להם כמה ימים והנה, הפלא ופלא החפצים שנזרקו לרבות האשפה חוזרים לבית- אתם לא תוכלו להתמודד עם זה לבד. למה? מה אתם עושים לא בסדר? הרי אתם כל כך אוהבים את יקיריכם האוגרים, מה אתם עושים לא בסדר?

לשי פינוי דירה יש בקשה אחת מכם, אל תשפטו את עצמכם, פינוי דירה של אגרן זה לא דבר של מה בכך. אי אפשר פשוט לבוא, להגיד לו שיחכה בחוץ ולצפות שהחפצים והאגירה לא תחזור על עצמה. אגירה זו סוג של כפייה, לעיתים רוצה האגרן להפסיק ומאידך, לעיתים גם לא. הוא מרגיש בטוח עם חפצים ואיך אתם נכנסים לתמונה? איך אתם משכנעים אותו שזו לא הדרך?

כאן נכנס שי פינוי דירה לתמונה ומראה את הכול, חושף את הלב ובא לעזור לכם, ניגש כדי ללוות אתכם ובעיקר את האגרן על כל מה שמפריע לו. שואלים מה למפני דירות ולפסיכולוגיה של הפינוי? לשי פינוי דירה יש וותק של יותר מעשרים שנה בתחום ומכאן שהוא לא מוותר על עובדים שהם למעשה משמשים חברים לאגרן, נותנים כתף ומראים לו שאפשר לחיות גם בלי חפצים ופסולת מסביב.

אבל שוב רגע, עצרו, חשבו על זה, אל תנסו לחסוך, אל תנסו לעשות את זה לבד, אל תפנו למישהו שסביר להניח ישאיר אתכם עם הפסולת ביד! מכאן למעשה, עולה הנושא של מלווי פינוי דירות ומציין בפניכם כי את המקצוע הזה או העוסקים בו יש לבחור בקפידה.

רוצים לישון בשקט? רוצים לבקר את קרוב המשפחה שלכם מבלי לגלות כי למחרת הוא החזיר את כל הפסולת שטרחתם להוציא מביתו?

לשי פינוי דירה יש משהו לספר לכם והוא ישמח לבוא ולראות את הדברים מקרוב- מראית עין, ללא עלות, ללא התחייבות, רק לשים את היד והלב בפינוי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה