יום רביעי, 20 בינואר 2016

אגרנות כפייתית- כשזה נוגע בכם מקרוב


 

אתם לא מוכנים לזה, עד שזה פוקד גם אתכם, הילד הבגיר שלכם מתגרש ואז, באמצע החיים הוא חוזר הביתה עם חבילה מוזרה. כשאתם מנסים לשאול מה יש שם? הוא נאטם ונסגר ומסרב בכל תוקף להראות לכם מה הוא הביא איתו. הגירושין השפיעו עליו יותר ממה שאתם חושבים ואתם חושבים שזו הסיבה לבעיה אבל אז, אז אתם מגלים שזו הייתה העילה לגירושיו. יש לבן שלכם אגרנות כפייתית והחיים כבר לא חיים. מה אתם עושים עם זה? למי תוכלו לפנות? לשי פינוי דירה יש משהו לספר לכם.

מה מפריע לכם? לברור שירותי פינוי עם משמעות

שי פינוי דירה מכיר את זה, הוא חי, בועט ונושם אגרנות. האם זה לצערו או לשמחתו? רגע, בואו נעשה לכם סדר בראש. שי פינוי דירה  אוהב את מה שהוא עושה, מבחינתו זו לא עבודה אלא מלאכת קודש. 25 שנות פינוי של הכול מהכול הובילו אותו להסכים שאין לו משהו אחר חוץ מלקחת סיפורים של אנשים ולספק להם סוף טוב. שי פינוי דירה מרצה לא פעם ברשות גורמים שלא יודעים כיצד נראית האגרנות- באמצעות המידע שצבר הוא עוזר ומציל לא מעט נפשות בישראל. אז למה הוא ולא האחרים? זה בגלל היכולת שלו לדעת מה אתם צריכים לפני שהוא בכלל מגיע לנקודת הפינוי.

הוא יסדר לכם את זה- פינוי דירה מקצועי

שי פינוי דירה יודע לזהות את זה, כשהוא מתבונן בבעיה, הוא רואה את האדם, הוא לא לוחץ עליו ולא מבקש ממנו "לסלק" הוא מבקש ממנו להעניק מקום חדש לחפצים. ככה זה באגרנות כפייתית- אי אפשר בכוח, אפשר רק עם הלב. לאט ובזהירות, מתחבר המפנה המקצועי אל האדם ורק אחר כך בעקיפין אל הבעיה. בסופו של דבר, הפתרון נמצא שם , רק שאצל שי פינוי דירה לא מדברים אלא מוכיחים ומביאים את ההצלחה בסופו של הליך.

התוצאה? לראות אדם חוזר לחיים, פוגש חברים, לא מתבייש ולא מפחד משום דבר- אדם שהאגרנות ממנו והלאה.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה