יום חמישי, 28 בינואר 2016

3 טיפים מעולים שכל אחד חייב לדעת על השארת אגירת מכשירי החשמל מאחור



הידעתם?יש ביניכם אנשים שאוהבים לאגור כל מיני דברים, יש גם דברים שפחות תבינו או תכירו- זה לרוב קשור בעניין של מכשירים חשמליים. למה אנשים אוספים מכשירי חשמל שהם לא צריכים? מי אמר שהם לא צריכים? הידעתם? המכשירים הללו לרוב "תמיד בעלי ערך" בעבור מי שאוגר אותם. "אבל זה לא פועל"? נכון, זו שאלה שתעלה לכם בראש. מה שאתם לא יודעים זה "למה הם שומרים דברים שלא עובדים"? "זה מסוכן"? לשי גולד כאן  בשביל למנוע מכם את הסכנות שבדרך.

למה האם אוגרים- אל תשאלו את זה

אם אתם לא רוצים שפעולת פינוי דירה שלכם תפסיק אין ספור פעמים, אל תנסו להבין את השאלות הללו,אל תהיו בעמדה שיפוטית. היו נחמדים לאנשים שאוגרים, מבחינת האדם שאוגר, הכול חשוב ולא זורקים שום דבר. דברים שייראו לכם פחות חשובים יהיו חשובים ביותר עבור האגרן ומכאן שאל תנסו להבין את עצמכם- הבינו אותו והפגינו אהדה ורגישות- זו למעשה נקודת פתיחה ראשונית להמשך הטיפול בעניין.

אל תפספסו את מיון החפצים

אם קיבלתם הסכמה לבצע את הפינוי והאדם נתן בכם את מבטחו, זה הזמן לשבת איתו ולשתף אותו בהליך של הפינוי. אם יש מוצרי חשמל הניתנים לתיקון, מה נשאר בבית, מה ייתרם ומה ייזרק לאתרי אשפה מורשים? כמו כן, מתקיימים גם מצבים של מוצרי חשמל חדשים שנרכשו ולא היה בהם שימוש- כאן מדובר על 20 ואפילו 30 דגמים של מיקרוגלים שאוחסנו בתנאי אחסון מיוחדים. במקרה של מוצרים חדשים- ניתן לנסות ולהחזיר את הרכישות לחנות ואף להזדכות בהתאם על כך.

זריקת האשפה וחיטוי הבית

תרחיש פשוט- אתם מפנים, זורקים את האשפה במקומות שאינם מורשים, מגלים שכנים כועסים ובעיקר קנסות כבדים. אפשר למנוע את זה אם תדאגו להשכיר כמה רכבים מסחריים ולהשליך את הפסולת באתרי אשפה מורשים בלבד. בית מלוכלך? תיקנים שהתגלו? מקורות של סיכון, אבק, אתם חייבים לסלק את זה באמצעות ניקיון וחיטוי ייחודי.

שמחים שעזרנו לכם ואם עדיין משהו חסר לכם- ממליצים לכם להיכנס לאתר הבית שלנו ולקרוא בהרחבה אודות סודות מקצועות הפינוי.

 

 

 

 

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה