יום חמישי, 28 בינואר 2016

מי יכול לפנות בתים עם אספנות ספרים כפייתית בבית?



זו בהחלט שאלה טובה, למה אספנות ספרים נחשבת בעיה? שי גולד מצוות פינוי דירה רוצה לעשות לכם סדר בדברים- תרתי משמע. מה זה אספנות ספרים כפייתית בבית ולמה היא כל כך מסוכנת? "יש אנשים שאוספים גם ספרים שאין בהם שימוש" אומר שי. "זה הופך להיות מסוכן כי אם זה תופס את המרחב בבית וסותם את המעברים, זה גם אחראי על בעיות  נשימה, על אבק ועל קרדית אבק למי שלא מכיר". מה ההשלכות של בעיות אלו ולמה חשוב לפנות את זה כמה שיותר מהר? ככה עושים פינוי דירה.


יש לזה כמה היבטים- בעיות של איסוף ספרים



אנשים מטבעם אוהבים לאסוף ספרים, אבל מה קורה שהספר לא קריא, שהוא כבר לא שמיש, איך משכנעים מישהו להפסיק עם האיסוף הזה? האגירה של הספרים משילה לא מעט אבק בבית ומכאן שהיא כמו משתפת פעולה עם לא מעט מחלות נשימתיות העלולות לגרום לסיכונים בריאותיים קשים. מה עושים עם זה? "קודם צריך לדעת איך לגשת לשם" אומר שי גולד. לכל אדם העוסק בנישה של פינוי דירה יש את השיטה שלו ואילו לשי יש את עצמו ואת היכולת לבוא ולעזור בהסכמה- מתוך מקום של הסכמה וקבלה.

פינוי של ספרים מהבית- היבט של פינוי דירה טכני


שי גולד ניגש לשם, הוא נפגש עם מבקשי השירות, מקשיב להם ורק לאחר הסכמות, הוא מכין תוכנית עבודה של הזזת הספרים הפחות נצרכים בבית. שי גולד לוקח בחשבון כי אם מדובר באנשים אשר אוספים יתר, ייתכנו שינויים ואי הסכמות לרבות היסוסים לאורך כל ההליך וכך מתנהל בהתאם. עם המון סבלנות, ניגשים שי גולד וצוותו לפעולה תוך כדי תשומת לב לכל הפרטים הקטנים כגדולים. מיון הספרים, אריזתם בהתאם באריזות בטיחותיות ובעיקר השלכת האשפה לאתרים מורשים בלבד. כמו כן, מספק שי גולד שירותים שמוקרם בפינוי של ספרי קודש- המוטו של שי פינוי דירה הינו כבוד לכל חפץ וחפץ ובפרט על דפי  ספרי קודש- אלו יהיו מיועדים לגניזה.

לתמונות נוספות, מידע מציל חיים ובעיקר השגת איכות חיים באמצעות פינוי- הנכם מוזמנים לאתר הבית שלנו.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה