יום רביעי, 20 בינואר 2016

אגרנות כפייתית אצל ילדים


 

האם יש דבר כזה אגרנות כפייתית אצל ילדים? זה אולי מתרחש רק בגיל מבוגר יותר ומאידך, אם תשאלו את שי פינוי דירה המתמחה בכל סוגי הפינוי- הוא יגלה לכם  כי כל מקרה לגופו. אגרנות כפייתית מאופיינת אצל מבוגרים אבל לא בהכרח. מתי זה נחשב אגרנות אצל ילדים? כשהילד מסרב להיפרד מחפצים ישנים ובלתי שמישים, זה כבר לא עניין של שייכות- ייתכן מאוד ויש לו בעיה של איסוף יתר- כאמור אגרנות כפייתית. השמירה האובססיבית של החפצים אמורה להדליק לכם נורה אדומה וכאן- יהיה עליכם לחפש מישהו שמכיר את זה מקרוב. תופעה המשתלטת על החיים? פוגעת בשגרת הלימודים? אפשר למנוע את זה אם רק תמצאו את האדם אשר יושיט לכם יד.

OCD אצל ילדים

או סי די הינה תת הפרעה שמקורה גם באגרנות כפייתית, איסוף בלתי פוסק של דברים שלרוב אין בהם שימוש. העניין הזה בו הילד מתחיל לנהל התנהגות מוזרה ולא רגילה משגרת חייו, הוא מביא אשפה מבחוץ? אולי יש לו אגרנות כפייתית. הילד שלכם נמצא במצב מבודד עם עצמו, הוא מפחד ומכאן שהוא לא יעז לספר לכם. אז מאיפה להתחיל? האם לסלק את הדברים מהבית? הלוואי ויכולתם, הנכם מוזמנים לנסות- כאן תתקלו בקשיים ואף בהתפרצויות קשות- בחפצים של אגרנים לא נוגעים אלא אם- יש לכם מישהו שיכול לעשות זאת עבורכם.

פינוי דירה והתמודדות עם אגרנות – שי פינוי דירה

לשי פינוי דירה יש את הפתרון עבורכם, אם לא נחשפתם מעולם לתופעות של אגרנות כפייתית, ראוי לכם להתקשר ולדבר איתו על כך. שי פינוי דירה עוסק בנישה של פינוי אגרנות כפייתית מזה 25 שנה ויותר ועיקר רצונו הוא להשיב לכל אדם את חייו- בפרט כאשר הם עצרו בעקבות השתלטות של חפץ שאין לו שימוש. אז איך מפנים? איך משכנעים את הילד או את המבוגר שהוא בסכנה? זה לא רק להיכנס  ולפנות , זה הרבה מעבר.

אז אם יש לכם ילד שסובל מבעיה של אגרנות כפייתית הבאה לידי ביטוי באיסוף יתר- כאן הזמן והמקום להשאיר את פרטיכם לשי פינוי דירה- הוא כבר יידע כיצד לסייע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה