יום שני, 30 באפריל 2018

אספנות בגדים מהרחוב ואגירה כפייתית בבית



אנשים מדברים על אספנות בגדים מהרחוב מה לעשות או אפילו שואלים מה קורה כאשר מתקיימת אגירה כפייתית בבית אבל לא מדברים על עיקר הבעיה. בואו ונפריד לשנייה את קבלת ההחלטות ואת הרצון להעניק למי שאתם אוהבים חיים טובים יותר- המחשבה טובה, אבל איך מיישמים אותה באמת? עד כמה קשה לקחת אגרן ולגרום לו להפסיק לאסוף בגדים מהרחוב? עד כמה ומה יידרש מכם כדי למנוע אגירה כפייתית בבית?
נניח והגעתם למפנה דירות שיבטיח לכם הרים וגבעות ואף יקיים לא מעט ממה שהבטיח אבל חודש לאחר מכן, תגלו הפתעה- בן המשפחה שלכם חזר לאגור ובגדול! מה עושים אז? איך ממגרים את תופעת האגירה לאלתר? איך עוזרים למי שאתם אוהבים להפסיק ולהתמכר לחפצים המאיימים על שלוות חייו ללא ידיעתו? אובססיה לאגור ולאסוף חפצים זה דבר אחד, מאידך, היכולת להפסיק את ההתנהלות הזאת- זה כבר דבר שייעודו למפנים שרוצים לתת לכם מענה משורש הבעיה.
אז קודם כל, לפני שמתחילים לפנות בתקווה "שזה ייפסק" חשוב ואף מומלץ לערב גורמים מקצועיים. אלו למעשה גורמים שיודעים לתת מענה רגיש ובעיקר זכות בחירה לאגרן ולא מתוקף חיוב/ תוקפנות כפי שרוב בני משפחות האגרנים שוגים בהם. ההצעות חייבות להיות קונקרטיות וספציפיות לתחום OCD. הטיפול הינו הליך קריטי ביותר ואף מכריע למה שיקרה ומה תהיינה ההשלכות לפינוי בסופו של דבר. כאן, אתם מחויבים להעניק לבן המשפחה היקר שלכם תשתית רגשית וכן מחשבתית נכונה כי משהו עומד להשתנות בחייו.
ועכשיו, בואו ונדבר על שלב הפינוי עצמו, ההיבט הפיזי של העניין, הפינוי הוא למעשה טריגר להזיז את כל מה שנאמר כאן ובפרט את השינוי שתוצאותיו פתיחת דף חדש בחייו של האגרן- יקיריכם. אז נכון שלא קל  לשים את ההדגשים על חברת פינוי, אבל עם קצת תושייה ותשומת לב, ייתכן מאוד כי לא תהיו חלק מאותם אנשים הבוחרים חברות הצצות כפטריות לאחר הגשם, לוקחות את כספכם ולרוב משאירות אתכם באותה נקודה בה התחלתם. רוצים שזה לא יקרה לכם? חפשו מפנה דירות שיש לו זיקה וקשר לנושא בהסתמך על מידע עם רשויות הרווחה! כך לא תפלו לתרמית או בחירה שגויה של חברה המתיימרת לספק לכם שירותי פינוי עם הבטחה אבל ללא מימושה.
שי פינוי דירה הינה חברה בעלת מוניטין של יותר מ30 שנה וכל עיסוקה הוא ברגש, הבנת הפינוי ועבודה מול גורמים מקצועיים גם בהיבט הטיפולי. לצד בניית תכנית פינוי מקיפה, מגיע שי פינוי דירה ושם את ליבו בפינוי על כל המשתמע מכך. שי פינוי דירה יודע ואף רוצה לייעץ לכם בפגישה פנים מול פנים שאיננה מחייבת אתכם. בפגישה זו תקבלו מידע אודות חיטוי, ניקיון, סידור הדירה וכמובן פינויה ללא מעורבות עם החוק (השלכת אשפה באתרים מורשים וכד').

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה