יום שני, 30 באפריל 2018

אני אגרנית כפייתית רוצה לזרוק ולא יכולה מה עושים?




יש דברים שרק צריך לבקש, לנסות לפחות, לחפש את היד התומכת הזאת, זו שיודעת להעניק עזרה מבלי לדבר, מבלי לציין שום דבר. אם את אגרנית ואת קוראת את המאמר הזה, הוא מופנה אלייך יקירתי והוא מדבר על חוסר היכולת שלך להשליך דברים שאת כל כך צריכה. אף אחד לא צריך לשים עלייך אצבע מאשימה, את לא חייבת להסביר למה ואיך. לצערנו, עיקרון השיפוטיות הינו עיקרון שאף אחד לא פוסח עליו בעולם שלעיתים מאבד את זה.

אז קודם כל, חשוב שלא תשפטי את עצמך, את לא חייבת דין וחשבון לאף אחד, את צריכה מישהו שיבין את זה וגם יוציא את זה לפועל. זה שאת רוצה לזרוק ולא יכולה זה מובן ביותר ואף מקובל, יש כמוך בעולם לא מעט אנשים המתקשים להיפרד מהחפצים שלהם בפרט אם יש להם ערך סנטימנטלי. כן, בטח שמעת את המשפט הזה "מה את צריכה את זה ואת וגם את זה"? זה כואב לך, צורם באוזן, את באמת ובתמים רוצה להיפרד מהחפצים אבל לא יודעת איך ולא, זה לא פשוט. בהחלט כל מה שאת אומרת ורוצה לא פשוט לפחות מבחינתך.

בתחילת דבר? צאי לנקודת הנחה כי יש מי שמבין אותך, יש מי שרוצה להכיל ולסייע באמת, כדי לפנות חפצים או דברים שכל כך יקרים לליבך אבל מאיימים על חרותך צריך רק דבר אחד. את צריכה אדם שמבין את זה, לצד ההליך הרגשי, את חייבת מישהו שמבין ויודע לשלב רגש ושכל יחד. שואלת מה זה אומר לגבייך? את אישה שלא רוצה להיפרד מהחפצים בהיבט הרגשי אבל בהיבט הפיזי זה גם מהווה בעיה עבורך.

כל זה מובן לנו, צוות הפינוי של שי פינוי דירה מכין תכנית עבודה הבנויה מתחילתה על הרגש, צוות הפינוי מאמין כי ללא רגש ועדינות שום דבר לא קורה בחיים. זה לא מה אומרים אלא איך, בדיוק בשביל זה רצינו לפנות אלייך, להושיט לך יד ולהעניק לך פינוי מכל הלב שמתחיל ונגמר תוך מספר ימים הנקבעים מראש, לצד צוות שלא חושש מכלום ובעיקר יכול להקשיב לך, להכיל את הבעיה שאת מציגה ולשחרר אותך ממה שאת לא יכולה לשחרר בעצמך.

שואלת מה קודם למה? בשלב הזה את מתקשרת אל שי פינוי דירה או מבקרת באתר שלנו, נותנת לעצמך את הביטחון שאת כל כך מחפשת ואפילו מקבלת התחייבות על כל מילה שאת קוראת. אף אחד לא עוצר באמצע אלא אם את מבקשת, אף אחד לא אומר לך מה לעשות ואיך, לא עובדים ללא רשות אלא לצידך. רגישות, עדינות, סובלנות שאין בכלל לתאר ובאה לידי ביטוי באתנחתות ארוכות מאוד (ניסיון של פינויים רבים).

זה בסדר! את לא צריכה להתעסק באיך הגעת לזה אלא במי שיעזור לך להשיב את החיים למסלולם ולזה יש לך פתרון אחד – שי פינוי דירה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה