יום ראשון, 22 באפריל 2018

אגרנות כפייתית סכנות



כשאתם רואים אדם שאוגר אליו חפצים ללא סיבה, קחו בחשבון, זה לא באמת מתרחש ללא סיבה, בפרט כשאנשים אוגרים ואוגרים ללא אבחנה. למה האם אוגרים? האם זה נושא המאמר שלפניכם? אולי כדאי לדבר על אגרנות כפייתית סכנות בדרך. הסכנות הן למעשה העניין שיש לדבר עליו ועל כך במאמר הבא.
סכנה מס' 1 להזיז לאגרנים חפצים ללא רשות  
קריטי, זה כל כך קריטי לגעת לאגרן בחפצים שלו, כן, גם מה שנדמה לכם כמשהו שרחוק מלהיות חפץ. החפצים של האגרנים מלאי רגש, זה משהו שאין לגעת בו משום שאין לדעת מה הסיפור המסתתר מאחורי אותו חפץ ולמה האגרן שומר עליו בקפידה רבה.
אז מה בכל זאת עושים?
איך נמנעים מאימת האגרן? הוא עלול לכעוס ואף לגרש אתכם או להפסיק את הפינוי באותו הרגע שהחל בגלל טעות שכזו. מה עושים?  יוצרים מגע ראשוני עם אגרן, מתחברים אליו, לא עושים מה שרוצים אלא בהסכמתו, נותנים לו להוביל את הדברים ולא ההיפך אחרת, הוא עלול  לסגת, לסגור לכם את הדלת ולמנוע את כל ההליך לשמו התכנסתם. פעלו ברגישות, תנו לו לקחת אתכם למקומות שהוא מוכן להיפתח אליהם. במידה ואתם נתקלים בהתנגדות, רצוי למנוע את הסכנה העיקרית בסיפור הזה- לא לכפות את דעתכם ורצונכם עליו. כשם שיש סכנות פיזיות, יש סכנות של אלימות מצד לא מעט אגרנים שנגעו להם בחפצים.
סכנה מס' 2 לפנות מחסן של אגרן לבד
רוצים לדבר על סכנה? הנה סכנה "קלאסית" כאמור, סכנה שבעיקרה מדברים על פינוי מחסן של אגרן. לרוב, יאגור אותו אדם כלים כבדים, ברזלים ואף חלודה העלולה לא פעם להיתקל בגופכם או לפול ללא התרעה ולגרום לסכנת מוות!
אז מה כדאי לעשות?
להתקשר אל מפנה דירות מקצועי, למה? בעיקר משום שיש לו סדרי עבודה, לאחר שגזר יותר מ20 שנות ניסיון, מפנה דירות יידע בדיוק איך להימנע מהסכנות שאתם עלולים להיחשף אליהם. מפנה הדירות מגיע, יש לו סדר עבודה, הוא בודק את שטח הפינוי ומבין מה הוא צריך ואיך הוא צריך לגשת לפינוי עצמו. כפפות, ציוד מתאים, אנשים מביני עניין ובעיקר עבודה על פי כל כללי הבטיחות.
עומדים לפני אגרן או אדם יקר לליבכם שאגר עד שאיבד את כללי הבטיחות ואת החיים שלא בצל הסכנה? לשי פינוי דירה יש את כל הכללים לפינוי בטוח ללא סיכונים אישיים ובפרט מבלי לפגוע ברגישות האגרן בצמידות לאיכות הסביבה.
זקוקים לפרטים? בקרו באתר של שי פינוי דירה והיו הראשונים לבצע פינוי על פי כל כללי הבטיחות. באמצעות שי פינוי דירה תוכלו גם אתם להשאיר את הסכנות מאחור ולהעניק ליקיריכם חיים חדשים ובטוחים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה