יום שישי, 20 באפריל 2018

פינוי דירה אחרי פטירה ברגישות




רגש, למעשה הכול מושתת עליו, רק שיש מצבים בהם אנשים לא מוצאים את הכתובת הנכונה לבעיה שלהם ומשאירים אותו בחוץ. הכול עובד ופועל מהמקום הרגשי, אנשים קונים מהמקום הרגשי, הם רוצים להרגיש וכך גם אמורים לפעול לא פעם מתוך רגש אבל מוותרים.

כאשר מדברים על פינוי דירה אחרי פטירה, נדרשת לא מעט רגישות שלעיתים נשארת מאחור ומשאירה את הדברים תלויים באוויר. כדרך החיים, אנשים עוזבים את העולם ומותירים אחריהם כל כך הרבה דברים רגישים המקשים את מעבר הדירה או הפינוי עצמו. פינוי דירה אחרי פטירה מצריך פינוי בצורה קפדנית, עדינה ובעיקר אחת כזו המכבדת כל חפץ וחפץ הנשאר בלב האדם שחי בבית לאחר פטירת יקירו.

לכל מפנה בידול כזה או אחר ואילו שי פינוי דירה מספק לכם שירות שמבודל מכל השאר ופועל ברגישות רבה לאורך כל הפינוי.

בגדים ישנים, בגדים שלא נלבשו, חפצים חדשים, הכול מזכיר הכול מהכול ומקשה את הפינוי באופן עצמאי, כמו כן, יש מצבים בהם קיים חשש להפקיד את הבית ואת התכולה בידי ידיים שאינן מוכרות או נראות אמינות בעליל. לשי פינוי דירה כל ההליך הזה מוכר ומכאן שהוא פועל על פי קו היושרה והלב יחד ומצליח לתחזק עסק פינוי דירה אשר מטרתו לתת את הלב והנשמה לאנשים שאיבדו את היקר להם מכול.

שואלים איך שי פינוי דירה עושה את הדברים כך שהוא מעניק את כל הביטחון לדורשי הפינוי? השיחה, העיניים, היכולת לראות מי עומד מולכם. האם הוא מגיע כדי לבצע את הפינוי מתוך עבודה או מתוך שליחות? שירותי הפינוי של שי פינוי דירה פועלים על פי קווי הרגש, ההיגיון וכמובן היושרה, אלו למעשה המידות אשר מבדלות את השירות של שי פינוי דירה ומעניקות לו את האפשרות לבקר בלא מעט בתי ירושה ולפנות ברגישות הנדרשת במצבים הכל כך עדינים שזר לא יבין.

ביקור ראשוני, מבט עיניים, יחס אישי של אחד על אחד, ביקור בזירת הפינוי. התייחסות לכל חפץ כאילו היה אישי של המפנה ולא שלכם. עדינות, דד ליין ברור מבלי להשאיר חצאי עבודה, הבטחה כתובה בכתב אבל מעבר לכך, הבטחה שהיא גם בלב. 

המפנים מגיעים אל הדירה לאחר קבלת ההחלטות ולא מבזבזים זמן כאוב לאף אחד מהצדדים שממילא לא יכול לפקוד את הדירה ולראות את החפצים של היקר מכול שאיננו עוד. זה למעשה תפקידם של המפנים המגיעים, רואים את המטרה אל מול עיניהם ומותירים דירה חפה מחפצים, נקייה ואף משופצת- כאמור, נכס שניתן להשתמש בו למגורים או השכרה ואף מכירה.

חוששים מהאשפה שתערם מתחת לבית? מפחדים מקנסות או מפגיעה בלב ליבה של הדירה והחפצים שנותרו כמזכרת חיה ליקיריכם?

התקשרו עוד היום אל שי פינוי דירה והיווכחו בעצמכם- יש שירות שלא רק מדבר אלא גם פועל מהלב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה