יום רביעי, 9 בדצמבר 2015

פינוי דירה והובלה


אתם לפני עריכת שיפוצים? או שאולי אתם מתכננים לעבור דירה? גם מקרים בהם מקבלים דירת ירושה או רוצים לנקות את הדירה, מגיע הצורך המוכר ביותר. זה הרגע בו אתם מבינים את הבחירה של פינוי דירה והובלה. מי יפנה את הדירה? מי יוביל את הדברים למקור האשפה המורשה? אתם יכולים להשאיר את זה מאחור אם תבחרו את נותני השירות המתאימים. לשי פינוי דירה יש את התשובה לכך, כי פינוי דירות עמוסות זה עסק לשירותי פינוי שכולם כבר מכירים. למה שתבחרו את שי פינוי דירה למשימה הזו?


סידור בתים וניקיון


משימה לא פשוטה, כל מקרה לגופו, פינוי דירה והובלה הינם מונחים כלליים לתחושה שתישאר שם הרבה אחרי. אם תתנו פעם הצצה להליך של פינוי דירה, תבינו את שקיפות המפנים ואת הרצון שלהם להשאיר את הכול פתוח, אין הסתרות והכול גלוי לנגד עיניכם. פינוי חפצים ותרומה לנזקקים, העברת פסולת לאתרי אשפה על פי כל הכללים והחוקים והרעיון? לפנות את הפינוי מבלי לסבך אף אחד בהליך הפינוי שהרי התכנסתם למטרה טובה אחרי הכול. השלב הראשון יעסוק בעניין של מיון, אתם שם, הכול פתוח אל מול עיניכם, המון ציוד מפוזר שם ואתם מחליטים מה להישאר, מה יעבור לתרומה ומה ייזרק לפחי אשפה על פי תאום מראש.

סידור בתים ופינוי חפצים



המון חפצים שמטרתם לצור עליכם עומס. לעיתים, מפאת הבלגן נדמה לכם שיש לחפצים אישיות עד שאתם מגיעים אל שירותי פנוי דירה והובלה ומחזירים את החיים למסלולם. חלק מהדברים יועברו למחזור ולאחר המיון הקפדני יגיע שלב הסדר והשארת הבית הנקי. אם חשבתם כי לאחר המיון יסתיימו הדברים שהרי טעיתם, כאן מדברים על לכלוך, אבק וכל מיני דברים שהסתירו החפצים שהיו שרויים על הרצפה. ניקיון יסודי, חיטוי באמצעות חומרים נכונים, קרצוף של הרצפה, המסת השומנים, שימוש באמצעות מכשירים מתקדמים. ניקיון התריסים, חיטוי מתרחש גם שם, שי פינוי דירה לא פוסח על הפינות הגלויות כמו חשוכות והמטרה? להשיב עטרה ליושנה, מישהו חייב לבצע כאן פינוי דירה והובלה המצדיק את השירות והעלות. 

שי סידור בתים במרכז


העניין הזה של להיעזר בשירותי פינוי דירה והובלה רק מחזקים את העובדה כי שי סידור בתים במרכז מעניק לכם ערך מוסף שלא תמצאו בשום מקום מתחרה אחר. התמונות של בית נקי, ממצב מוזנח למצב בריא. דירה מטופחת, אפשר לגור שם, אפשר לשבת על המרפסת ואפשר למכור לכל המרבה במחיר.
זה מה שאתם צריכים? שירותי הפינוי של שי פינוי דירה יעניקו לכם שקיפות וניקיון ולא רק בתוצאות הפינוי אלא גם פנים אל מול פנים.

אם גם אתם מחפשים מפנים שהמוטו שלהם הוא יושרה ופינוי בזמן קצר, זה המקום להשאיר פרטים ואחד מאיתנו בדרך אליכם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה