יום שלישי, 1 בדצמבר 2015

איך אפשר לפנות את זה?


אתם יכולים לפנות את זה, אבל לא לבד, תשכחו מזה, אתם צריכים מישהו שייתן לכם את המילה שלו , מישהו יש לו בעלות על המילה. אדם אשר תפס את הבעלות על המילה נוכח הצלחות לא מעטות שהפגין. מה הופך שירותי פינוי דירה למוצלחים? שירות פינוי דירות מומלץ, זה פינוי שבכל פעם יזכיר לכם את המילה חירות , חופש. אז מה הקשר? אם יש לכם דירה רוויה בפסולת, אם נקלעתם לעיזבון דירה או דירה של אגרן כפייתי, אתם לבטח תדעו במה מדובר. בכדי להמחיש לכם, אספנו כמה דוגמאות לפינויים שאתם לא רוצים להתמודד איתם לבד.

פינוי אגרנות כפייתית

אנשים שאוגרים דברים, הם אנשים שמביאים איתם הסלמה של מצב כלשהוא, הם שרדו את השואה או איבדו אדם קרוב אך לא רק. לעיתים מביאים אנשים את מחלת האגירה בהמשך לחייהם ומגלים כי כל הזמן זה חיכה להם בצד, גנטיקה? אכן כך. בין אותם האגרנים ניתן למצוא גם את האנשים שאינם מסוגלים להיפרד מהחפצים הישנים בגלל פחד שמשהו רע יתרחש- אמונות כאלה ואחרות? גם זו אפשרות. השלכות של אגרנות כפייתית קשות ביותר, האדם מניע את גופו ישירות אל אתרי האשפה, לוקח את החפצים ומיד אוגר אותם בביתו שאחרת הוא לא נרגע. לימים, הולך ומצטמצם מרחב המחייה וזהו, אי אפשר לעבור שם ואין אדם שבא או הולך. כמו כן, יש לא מעט אגרנים שנוכח האגרנות שלהם רוכשים עוד ועוד ארונות, מגירות וכל מה שישרת את מטרת האגירה שלהם. זה יכול להיות הכול מהכול, מזונות שפג תוקפם, ספרים ישנים, עיתונים, חשבונות לתשלום, מקורות אגירה מנקודות מחזור ועוד. למעשה, החפץ הוא לא זה המטריד את האגרן, מה שמטריד אותו יותר קשור בנקודת הזמן בה מישהו ינסה "להפריע" לו במלאכת האגירה. או אז, נכנס מהותו של שירות פינוי דירה טוב שיודע להתמודד גם עם מצבים כאלו.

לסמן נכון את הפינוי- פינוי רגשי שמקורו אגרנות כפייתית

מפנה מקצועי לא מפחד משום דבר, הוא אומר לכם חד משמעית, פינוי דירה של אגרנות כפייתית אי אפשר לבצע לבד. זה לא רק ההתמודדות עם הריחות, הצחנה או הסכנה שבריהוט הכבד, זה בעיקר התמודדות עם הפסקה הקודמת של המאמר העוסקת בעניין של הפסקת האגירה. שם מתחילה למעשה הבעיה ולזה אתם לא רוצים להיכנס לבד. האגרן יעמוד על רגליו האחוריות, הוא לא ייתן לכם להיכנס, במקרה הנ"ל לא משנה עד כמה תהיו  קרובים אליו, הוא יבחר את החפץ על פניכם. יש לא מעט מקרים עצובים בהם בני משפחה מנסים להתמודד עם בעיית האגרנות לבד ונתקלים בבעיה קשה וצער גדול. אז לצד הפינוי הטכני, הפיזי אין ספק כי מסתתר עניין ההתמודדות עם הפינוי הרגשי ובשביל זה, אתם חייבים את המובילים בפינוי. שי שטיקגולד מדבר על גישה אחת וייחודית שעליה הוא לא פוסח אף פעם. "עשרים שנה וזה תמיד מצליח" ממשיך ומספר על פינויים דירה  אגרנות כפייתית. הוא לא רק מבטיח אודות הצלחת הפינוי אלא נותן לכם את מילתו בכך שהוא זורק אליכם שוב ושוב את המילה "חופש" יש מישהו שלא רוצה לצאת מכבלי האגרנות? כשיש לכם מפנה מקצועי הדברים יכולים להראות קצת אחרת.

לטפס בסולם הפינויים – פינוי דירה רגיל

אם חשבתם שפינוי דירה מתחיל ונגמר בפינויים שמקורם פינוי דירות אגרנות כפייתית, יש לנו חדשות בשבילכם, בואו נדבר על פינוי דירה רגיל. רגיל? זה נשמע כאילו כל אחד יכול לעשות זאת לבד, להגיע, לארוז הכול ולעבור לבית החדש. זה נשמע קל רק על גבי דף הנייר אבל כללי המציאות קצת שונים. גם כאן ננמק לכם מדוע מפנה מקצועי יכול לתת לכם את המענה ולהשאיר לכם את הדאגות בצד. אם אתם לפני מעבר לבית חדש או שנקלעתם לאי סדר ענק בבית, חשוב שתדעו איך זה באמת מתרחש- פינוי דירות במרכז. קודם כל ממיינים את כל החפצים, אחר כך ניגשים לשלב בו בוחרים מה ייזרק, מה יימסר ומה יעבור לאריזה. דברים שבירים, פסולת, דברים גדולים, את כל זה צריך לייעד  נכון ולמה? אם תבחרו להשאיר את הפסולת שלכם בכניסת הבית, לא בטוח שיגיעו אנשים לקחת את זה ומי כאן עלול להגיע? הרשויות והעירייה, שהרי אז אתם עלולים להיקלע לקנסות בסכומי עתק. המובילים בפינוי מכירים את זה ונמנעים מזה, במסגרת חוזה , דין ודברים, הם מסכימים על השלכת הפסולת בתיאום מראש לאתרים מורשים. כמו בכל דבר, גם כאן אפשר לחדד את עניין הקשיים שיעמדו בפניכם אלא אם, תעשו את הבחירות שלכם קצת אחרת. המובילים בפינוי לא לוקחים סיכון , לא מחבלים בשמכם הטוב ובטח שלא בשמם. קשיים בדרך? זה שכנים , זה מעברים צרים, זו קומה גבוהה וזה בעיקר רהיטים כבדים שצריך להזיז בכדי לבצע את הפינוי נכון. אם הייתם צריכים לשפץ את הבית, הייתם מתקשרים לקבלן השיפוצים, הוא כבר היה מארגן לכם את הכול. לפנות לכל שירות בנפרד? זה לוקח יותר זמן, יותר כסף ובעיקר לא מניב דבר, שהרי הכי נוח ובטוח להתנהל אל מול אדם אחד. המובילים בפינוי מעניקים לכם את כל השירותים הקשורים בפינוי דירה וכל זה בכדי לגרום לכם להתקדם בפינוי ולא ללכת לאחור.

אז אין סיכונים, אין חוסר וודאות ואין פחד שאולי אתם עומדים להיתקע עם הפינוי יותר מהזמן שתכננתם. כשיש לכם מובילים בפינוי, הוא מקסימום יתרחש תוך מספר שעות והנה, הבית מפונה,  נקי, מסודר ובעיקר עבר חיטוי על פי כל הדעות.


זקוקים לפינוי קצר בזמן ויעיל לאורך שנים? המובילים בפינוי מחכים לביקורכם באתר הגדול ביותר בישראל בתחום הפינוי.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה