יום רביעי, 2 בדצמבר 2015

איפה משיגים מידע על פינוי דירה אגרנות כפייתית



אפשר להשיג מידע על אגרנות כפייתית לפני שאתם בוחרים ללכת על עניין של פינוי דירת אגרנות כפייתית. המפנה המקצועי , זה שעוסק בפינוי אגרנות מלאכת קודש יום ביומו יספר לכם שראה כבר הכול. עשרים שנה של פינוי וזה אף פעם לא משתנה אלא מביא יותר ויותר מקרים שהמקור שלהם הינו אגרנות כפייתית. תארו לעצמכם, אנשים שאוספים הכול מכול דבר והם לא באמת צריכים את הדבר. כאמור, הדבר הזה בעל ערך בעיניהם ומאידך, מול האדם האחר אין לו שום ערך. עכשיו, לך תתווכח עם אדם כזה שכל חייו חגים סביב איסוף בלתי נגמר? המפנה המקצועי נותן את ליבו ואת יושרו בפינוי, הוא לא מפספס שום דבר בדרך והעיקר לתת למבקשי השירות את הביטחון שהגיעו ליעד הנכון ובעיקר בזמן הנכון.

פינוי דירות- להציל נפשות

פינוי דירה של אגרנים שונה מפינויים רגילים בהם תתקלו, בין אם מדובר בעניין של פינוי דירה של אגרן או פינוי דירה של אדם רגיל, כולם מחפשים אחר נותן שירות ישר ואמין. ערימה גדולה של חפצים, הכול אחד על השני, אין הבדל בין תקופת החורף או הקיץ, דחוס, אין מקום לנשום, אי אפשר לפלס דרך בטוחה מנקודה אחת לאחרת כי האגרן הזה אסף הכול עד אין אפס מקום. אם מעולם לא ביצעתם פינוי דירה לבד, אולי חשוב שתבינו מה מסתתר מאחרי זה ולמה חשוב לכם להתקשר כבר עכשיו אל המובילים בפינוי- הם כבר ידעו איזה שירות לספק לכם. עדיף לכם שלא להכניס את הראש למיטה חולה. יש המון פינויים, חלקם עצובים וחלקם אף קשים למראה או לתחושה בלב. "מי שרגיש תמיד יהיה לו קשה לפנות" אומר שי שטיקגולד ושם הדגשים על פינוי שמקורו ברגשות. כל כך הרבה חיידקים, הם נאגרים נוכח העובדה כי האגרן מביא מבחוץ לא מעט דברים נגועים, ישנים שרגליי החיות דרכו עליהם. המון דברים ולמרות שלא צריך אותם, האגרן מוצא בהם שימוש ומסרב לתת למישהו להתקרב. למעשה הבעיות מתחילות כשמישהו מנסה להניע אותו מהאיסוף הזה.

איזה חיידקים יש בסביבת האגרנים?

יש המון , למכביר, הכול מהכול, קרדית האבק, ספרים בכל מקום, אבק, ריחות משונים, סקביאס, חיידקים והם מסוכנים ביותר. אי אפשר לראות את זה מקרוב ולכן זו אפילו סכנה יותר גדולה. המפנים המקצועיים ניגשים למשימה כזו אך ורק עם כפפות, אי אפשר לעשות את זה בלי הגנות ומכאן שאתם , האנשים הנורמטיביים, תתקשו לבצע פינוי דירה מלאה בפסולת לבד. דירה של אגרן? זו בהחלט דירה מפוצצת בפסולת ולא כל אחד יכול או בעל מסוגלות להתמודד עם זה. כל מיני סוגי פינוי יש, יש את האדם שנפטר והותיר אחריו דירה מלאה בפסולת, יש גם פינוי דירת עיזבון, שם אין אף אחד ולמעשה מוטלת אחריות לפנות את הפסולת אשר הצטברה שם. החיידקים שנמצאים שם , במקומות האלו, מביאים לא מעט אלרגיות, מחלות לב, נשימה והרשימה עוד ארוכה. אנשים לא יודעים את זה עד שהם לא נחשפים לכך ואז, לעיתים מאוחר מדי. אז למה אי אפשר לדעת? חיידקים שנמצאים בכל מקום מוסתר, נקבוביות עץ, פלסטיק והעיקר? דגירה שקטה ונוחיות לאותן בקטריות המתקיימות בסביבה זו. יש כל מיני חיידקים, באחת הדירות בהן היה צריך לפנות בשר או אוכל מהמקרר, התגלה חיידק אי קולי שהוא חיידק המצוי לרוב במזונות מהחי. הוא יכול לגרום להרעלה ומבחינת האגרן? לא זורקים כלום, גם לא את הבשר הזה, המיושן, אבל לא זה שאתם קונים כאיכות, אלא בשר שישב שם יותר מחודש והסריח את המקרר.

אבק בכל מקום – התמודדות עם אבק בבית

חדרי שינה מלאים באבק, יש את זה בכל מקום, הספרים מפיצים את זה וגם אז מגיע שלב של שעלת, גרדת מוזרה ותחושה שמשהו לא בסדר. ריח נורא, מצעים, שמיכות וגרד איום ונורא, שוב, לאותו אגרן זה לא מפריע, הוא מוכן לתת את חייו בשביל החפץ ובפרט שלא ייגעו או ייקחו לו ואתם? אתם לא תוכלו לבצע זאת לבד- מניסיון , אומר "שי שטיקגולד מהמובילים בפינוי". לא עדיף לכם שלא לקחת את הסיכונים ולעבור שלב אחד קדימה? להשאיר את האגרנות מאחור באמצעות שירותי פינוי דירה שיספקו את כל התשובות תחת קורת גג אחת. פינוי ראשוני, מיון קפדני, לא מפספסים שום דבר ובטח שלא עושים פינוי ללא ידיעתו של האגרן. חייב כלי עבודה מותאמים, מסיכות הגנה וכך גם לבוש מתאים. סטריליות לביטחון הסביבה ובטח שגם לביטחונכם שלכם.

אז מה תהיה התוצאה? את החיים האלו יהיה ניתן לשנות והכול בכמה שעות בלבד. אז למה אתם מחכים? המובילים בפינוי מחכים אך ורק לכם והם מוכנים לתת לשינוי לקרות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה