יום שבת, 5 בדצמבר 2015

אגרנות כפייתית- פינוי


לא פעם אתם שומעים על אנשים שאוגרים חפצים או דברים ללא סיבה. השאלה הראשונית שעולה בכם היא , למה הוא עושה את זה אבל אז אתם ממשיכים לסדר היום. מה קורה כאשר מדובר במישהו שאתם אוהבים? זה מגיע כרעם ביום בהיר ולכם אין שליטה על כך. אתם חייבים מישהו שיעזור לכם, מישהו שמבין עניין כי עם החיים האלו. אי אפשר להמשיך, אי אפשר לישון בלילה והכאב גדול ביותר כשיודעים שמישהו שאוהבים חשוף לסכנה כל כך גדולה. המובילים בפינוי מכירים את זה ולא משנה מי עומד מולם, הם תמיד יודעים לתת את התשובה בזמן שצריך אותם. לא מאמינים? המשיכו לקרוא.


מה זה שירות אישי?


מישהו סובל מבעיה של אגירה, הוא חי במקום מלא בתחלואות, אין מקום לזוז, הוא מתבייש, פניו עצובות וכך גם ליבו. יש לכך פתרון אחד, קוראים לזה שי שטיקגולד והוא שם את הלב שלו אצלכם בידיים. שירות של המובילים בפינוי ובראשם שי שטיקגולד מביא ערך מוסף שאין לאחרים, הוא לא מנסה להתחקות ולא מנסה להיות משהו אחר, הוא פשוט שם בשביל להבין אתכם ואת האגרן. אגרנות כפייתית- פינוי זה למעשה עניין של מקצוענים בלבד, הטעיה או שקיפות? אם אתם בקטע של שירותי פינוי דירה אמינים, בחרו המובילים בפינוי.

אמינות ומקצועיות יחד


אגרנים מחפשים יחס שונה, אי אפשר פשוט להיכנס ולנסות לפנות להם אם הם אינם בעלי מוכנות והסכמה. למעשה, אם לא ידעתם שום דבר על פינוי אגרנות כפייתית, חשוב להבין שלאגרנים יש קשר ישיר עם החפצים וקשה להם להיפרד מהם בקלות. לפתוח דף חדש, חיים אחרים, לצד תמיכתכם כמשפחה, המובילים בפינוי תהווה לכם ולאהוב לבכם משפחה נוספת, תומכת ובעיקר מבינת עניין. הכול בקצב שלכם, איך שאתם בוחרים ובעיקר על פי אמנת השירות האמיתית.


יש להם את זה, המובילים בפינוי מאמינים במה שהם עושים וזה נמשך עשרים שנה עד  עצם היום הזה.

היכנסו לאתר, קראו אודות פינוי דירת אגרנות כפייתית והבינו במה זה כרוך, את השאר? השאירו לנו. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה