יום שלישי, 8 בדצמבר 2015

פינוי דירה בהרצליה


זה קשה, אתם לא יכולים לראות אנשים שאתם אוהבים חיים בדוחק, קשיי המחיה הם דבר אחד ומאידך בית מוזנח זה כבר סיפור קשה אחר. עשרות רהיטים, דברים מפוזרים ללא צורך וחוסמים את מרחב המחיה, נשמע לכם מוכר? שי שטיקגולד מצוות פינוי דירה מכיר את זה ונותן לזה מענה מזה שנים. איך אפשר להסתובב בחופשיות בבית? אם יש שם אדם זקן שצריך את  עזרתכם, אתם חייבים להיות שם או להעביר את הפיקוד לאיש אחד שעושה הכול מהלב – שי שטיקגולד.

מה יש לכם שאין לנו? שירותי פינוי דירה


מעבר להמלצות, אתם מחפשים מישהו שתראו בעין טובה, מישהו "שבא לכם טוב", אמין, אחד כזה שתוכלו לסובב את הגב ולהבין שאין שום חשש. להוכיח מקצועיות זה דבר אחד ומאידך, להראות את הלב ואת הרגישות שבפינוי, זה דבר שאין לכל אחד. צוות הפינוי של שי פינוי דירה פועל כך שנים וזה מקור הצלחתו. זה לא כלי העבודה וזה גם לא השינוע, זה משהו אחר שמתחיל ונגמר בשירותי פינוי מהשורה הראשונה. כיצד מניעים ממקום אחד למשנהו? איך זזים מחדר אחד לחדר אחר מבלי לקחת את הסיכון? אתם חייבים צוות פינוי דירה מתאים. אתם חייבים מישהו שיתחשב בכל בעת הפינוי, פינוי דירה בהרצליה לא שונה מאותו פינוי דירה בבת ים או בכל מקום אחר. אז מה הרעיון? להשאיר סביבה נקייה ולהשיב לאדם שאתם אוהבים את החיים בחזרה.

מישהו שאכפת לו – שי פינוי דירה


אז אפשר להגיע, לפנות וללכת אבל אצל שי פינוי דירה הכללים משתנים, הקיר מתקלף? אצל שי אין דבר כזה לפנות וזהו , אבל יש דבר כזה לתת את השירות מתחילתו ועד סופו כולל הפרטים הקטנים ביותר. לשפר את המראה הכללי , לגרום לאדם הזקן או זה שצריך את השירות לחייך שוב, להחזיר את האור לבית וזה הרבה מעבר לשימוש בכלי שינוע, אחריות מקצועית או פריטים טכניים.

אז איך גם אתם עוזרים למישהו שאתם אוהבים ומחזירים את החיוך הביתה?

היכנסו לאתר שי פינוי דירה, קראו אודות שירותי פינוי דירה והיו גם אתם מאותם לקוחות מרוצים שכבר חוו את ההצלחה שבפינוי.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה