יום שני, 20 באוגוסט 2018

פינוי מקלט מוזנח ניקיון והדברה




ראיתם פעם פינוי דירה אבל שכחתם שאולי יש שם גם מקלט? כאשר מדברים על דירה שיש לפנות מדברים על הליך מורכב ביותר, אבל כשיש לכם "על הראש" גם פינוי מקלט מוזנח, הכללים משתנים והמשימה הופכת מורכבת ביותר. כמויות אדירות של אשפה, לכלוך, אלו הם רק חלק מהדברים המייצרים סביבה נוחה למקקים, זוחלים מסוכנים ועוד. אז זה לא שמדובר רק בניקיון אלא הרבה מעבר לכך ובדיוק לשם העניין הזה מעניק לכם שי פינוי דירה כמה נקודות ששווה לחשוב עליהן.

נקודה ראשונה הינה טעות, כי אנשים בוחרים לבצע פינוי של מקלט לבד אבל אז מבינים שזה לא פשוט כפי שחשבו. אז כן, בפרסומת או סרטון מהר זה נחמד ואפילו נראה קל ופרקטי אבל חשוב לזכור! מה שיודעים המקצוענים עם וותק וניסיון של מעל 20 שנה אתם לא בהכרח יודעים. אז מה אתם מעדיפים? הליך של פינוי קצר או ארוך? כמה ימי חופש תרצו לבזבז על פינוי רגיל? שלא נדבר על פינוי מקלט רווי בחפצים ובו זמנית בזוהמה ולכלוך שקריטי ביותר לסלק על פי הקריטריונים הנכונים.

כאמור, הליך של פינוי מקלטים דורש הרבה יותר מהוצאת הדברים וניידותם למקום אחר בפרט אם מדובר במקום מוזנח. השכנים צועקים, היחסים שלכם מתערערים איתם?   אם תדעו לבחור את נותני השירות הטובים ביותר, תוכלו לעבור גם את זה בשלום. אז קחו עכשיו את המקלט שהפך עם הזמן לפח אשפה ותנו אותו בידי מפנה מקצועי שיידע לפנות את האשפה נכון ולאתרי אשפה מורשים בלבד, לאחר מכן לנקות וכמובן לבצע חיטוי חזק כדי לוודא שהקרקע שם לא תשמש בתקופה הקרובה לפחות לשום זוחל מקום נוח. 

עכשיו דמיינו לעצמכם תוך שבוע ימים סביבה כמו מקלט נטולת חרקים, מכרסמים, שאריות אוכל, עובש, רטיבות. כמו כן, דמיינו שאתם מוצאים את כל מה שהצלחתם כמעט לאבד בדרך והכול בזכות פינוי ממוקד ממפנה שיודע בדיוק מה אתם צריכים.

סיכום דבר? פינוי דירה עושים רק עם שי פינוי דירה , כי על פינוי מקלט כמו כל השאר לא מתפשרים על מפנה, מפנים ובעיקר כללים נכונים לפינוי ללא רעשי רקע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה